آغاز ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی مؤسسه توان‌گران کارآفرین ویژه روشندلان

با حضور استاندار فارس و همزمان با سالروز میلاد منجی بشریت، عملیات ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی توان گران کارآفرین با هدف ایجاد اشتغال برای روشندلان آغاز شد.

همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با حضور استاندار فارس، آیت الله دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، سیدعبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز و جمعی از خیرین استان، عملیات ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی موسسه توان‌گران کارآفرین آغاز شد.

استاندار فارس در این آئین با بیان اینکه به برکت نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت در اکثر شهرستان‌های استان شاهد نزول بارش رحمت الهی هستیم، از خانواده‌های نصیری برای مشارکت در امور خیرخواهانه تقدیر کرد و گفت: برای مشارکت در احداث این مجتمع و سایر اقداماتی که با شروع ایشان و همکاری سایر خیرین به سرانجام رسیده است از خاندان نصیری تشکر می‌کنیم.

او با اشاره بر اینکه خیرین و موقوفات استان فارس در سطح کشور همواره صاحب رتبه‌های برتر و اول هستند، این برتری را مرهون دین داری و تلاش‌های خیرین و واقفین فارسی دانست و افزود: مشارکت در اقدام خیرخواهانه به مباحث بزرگ مالی محدود نمی‌شود و در همه حوزه‌ها و با انواع روش‌ها می‌توان در اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت داشت.

نماینده عالی دولت در فارس ضمن اینکه از ایجاد شغل بعنوان بزرگترین کار خیری که در کشور می‌تواند انجام شود نام برد، تصریح کرد: احداث مجتمع فرهنگی آموزشی موسسه توان‌گران کارآفرین، عمدتا با هدف اشتغال انجام می‌شود تا برای روشندلان توانمندی‌های علمی و اجرایی ایجاد کند و این عزیزان هم بتوانند بصورت فعالانه در همه امور حاضر شوند.

او با تاکید بر اینکه موسسه توان‌گران کارآفرین، بن بست‌ها را شکسته و با اقداماتی که انجام می‌دهد در روشندلان ایجاد روحیه کرده و تلاش می‌کند تا اقدامات موثری در این زمینه انجام دهد، خاطر نشان کرد: تا آخر در کنار خیرین خواهم بود و هر کاری که بتوانم بعنوان وظیفه انجام می‌دهم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار