اوج تبلیغات نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی در آخرین فرصت

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری استان مرکزی در واپسین لحظات به اوج خود رسید.

رقابت نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی مشهور به دیار آفتاب، به ۲۲۸ نفر رسیده و تاکنون ۷۴ نفر هم از ادامه رقابت در این عرصه پا پس کشیدند.

۲۹ نامزد در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، ۱۵ نامزد در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان، ۱۱ نامزد در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان، ۶ نامزد در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، هفت نامزد در حوزه انتخابیه خمین و ۶ نامزد در حوزه انتخابیه شازند از ادامه رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

هم‌اکنون ۲۸۸ نامزد در ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی برای تصاحب هفت کرسی در خانه ملت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با سه رقیب شروع شد و همچنان رقابت بین آنها پابرجا است.

بر اساس قانون انتخابات، از این پس انصراف یا عدول از انصراف نمایندگان دیگر پذیرفته نمی‌شود.

هواداران نامزدهای انتخاباتی در آخرین‌ فرصت‌های قانونی تبلیغات و با وجود سرمای شدید همه توان خود را برای جلب آرای نامزد مورد نظر خود به کار گرفته‌اند و گرمای خاصی به شور انتخاباتی داده‌اند.

اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در خیابان‌های مرکزی شهر اراک که کانون ستادهای تبلیغاتی است، بیشتر مشاهده می‌شود و مقابل ستادها علاوه بر اقلام تبلیغی، صدای موسیقی شنیده می‌شود و افراد فعال در ستادها بین رهگذران شیرینی و شربت توزیع می‌کنند.

بسیاری از خودروهایی که در حال تردد در خیابان‌های شهر اراک هستند، با پوستر نامزدهای مورد حمایت، تزیین شده است.

همچنین در این روزها موضوع انتخابات نقل محافل خانوادگی و جمع دوستان است و به دلیل وجود سلیقه‌های مختلف سیاسی، بحث‌های زیادی در این جمع‌ها شندیده می‌شود.

تنور تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این استان در فضای مجازی نیز گرم گرم است و هر لحظه نیز داغ‌تر می‌شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.