جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حضور در انتخابات تکلیف است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات یک جنگ در برابر دشمن است به همین دلیل غربی‌ها به دنبال عدم مشارکت مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی‌فر در یادواره شهید محلاتی گفت: همه افراد نه تنها خود باید در انتخابات شرکت کنند بلکه دیگران را به مشارکت ترغیب کنند چراکه اکنون در میدان جنگ، در برابر براندازانی که در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند، قرار گرفته‌ایم.

در این یادواره که با حضور مردم انقلابی و مسئولین در مسجدالقائم محلات برگزار شد جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهید محلاتی در زمان انقلاب برای بیداری جامعه و رساندن پیام‌های امام به گوش دیگران فداکاری کرد و ده‌ها مرتبه زندانی شد، اما دست از مبارزه بر نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی‌فر ولایتمداری را یکی از شاخصه‌های شهید محلاتی دانست و گفت: اگر به دنبال ادامه راه شهدا هستیم باید کسانی را انتخاب کنیم که روز قیامت حجت و دلیل شرعی برای این انتخاب وجود داشته باشد و با معیار‌های اسلامی برای کشور برنامه‌ریزی کند.

او ادامه داد: کسانی که به دنبال انتخاب شدن در مجلس هستند باید بدانند که در مجلس نباید چیزی غیر از حکم خدا حاکم شود.

جانشین نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه حضور خود در شهرستان محلات با جانباز و آزاده دفاع مقدس حاج غلامحسین رضایی دیدار و گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.