رشد ۵۰درصدی استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از رشد ۵۰درصدی استقبال مردم از اردوی راهیان نور خبر داد.

سردار مجید سوری  با اشاره به ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در اردوی راهیان نور، گفت: بیشترین تمرکز فعالیت اردوی راهیان نور در امسال به‌دلیل همزمانی فروردین با ماه رمضان در ماه‌های بهمن و اسفند انجام شده است.

او با تأکید به استقبال چشمگیر مردم از اردو‌های راهیان نور، افزود: پیش‌بینی می‌شود که میزان استقبال مردم از اردو‌های راهیان نور نسبت به سال گذشته از رشد ۵۰ درصدی برخوردار باشد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با تأکید به تبیین معارف جنگ در اردوی راهیان نور، عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌هایی همه‌ساله با فعالیت خادمین، مبلغین و راویان در مناطق عملیاتی اجرا می‌شود.

سوری با تأکید به اینکه کارکرد‌های راهیان نور متناسب با نیاز مخاطب و به‌ویژه نسل نوجوان و جوان، تقویت شده است، گفت: جشنوارۀ ملی ره‌آورد سرزمین نور به بستری برای خلق آثار ادبی و هنری تبدیل شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ابراز کرد: نوزدهمین جشنوارۀ ره‌آورد سرزمین نور ۱۷ اسفند با حضور فرمانده‌کل سپاه پاسداران در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد و بهترین آثار هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس در این جشنواره تجلیل شدند.

او با اشاره به خدمت‌رسانی ۲۵ هزار خادم به زائران راهیان نور، اضافه کرد: روایتگری روایان در یادمان‌ها و برپایی رزمایش‌های فرهنگی و رزمی در اردوگاه‌ها ازجمله برنامه‌های ارائه‌شده در این برنامۀ عظیم فرهنگی است.

 

برچسب ها: راهیان نور ، قرارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار