امام جمعه بندرعباس: منتخبان مردم در مجلس پیگیری مشکلات ملی را در اولویت بگذارند

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: منتخبان مجلس شورای اسلامی باید به مسایل ملی به ویژه موضوعات امنیت ملی توجه کنند.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نمازجمعه  افزود: در ماه  مبارک رمضان باید بندگان ارتباط خود را با خداوند برای خودسازی بیشتر کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سفره ضیافت الهی برای مناجات، خوسازی و استفاده معنوی بیشتر در ماه مبارک رمضان گسترده شده است.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده با اشاره به فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت افزود: انسان‌ها در نو شدن طبیعت باید از خواب غفلت نیز بیدار شوند.

امام جمعه بندرعباس گفت: در تعطیلات نوروزی با رعایت قوانین و مقررات رانندگی تلفات و حوادث جاده‌ای کمتر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: به همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی و جلوگیری و کنترل سرعت توجه بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منتخبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: منتخبان مراقب همدلی، اخوت و وحدت جامعه باشند و گرفتار دعوا‌ها و نزاع‌ها نشوند.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: منتخبان مجلس شورای اسلامی باید به مسایل ملی به ویژه موضوعات امنیت ملی توجه کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: در بین مردم باشند و مشکلات را پیگیری و حل کنند و با دولت در این زمینه همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: برای اجرایی شدن گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باید فرمایشات ایشان به قانون تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به رحلت حضرت خدیجه (س) گفت: ایشان ۲۵ سال در سختترین شرایط در کنار حضرت محمد (ص) بودند.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: حضرت خدیجه (س) مظهر پاکدامنی، مروت و بزرگی هستند که جایگاه عظیمی در اسلام دارند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملاک روابط زن و مرد در دین اسلام بر مبنای حیا و عفت است.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده افزود: اسلام دین اعتدال است و روابط ناسالم را رد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.