وزارت خارجه آمریکا: تاییدی درباره هدف حمله به کنسولگری ایران در سوریه نداریم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران مدعی شد که اطلاعات تایید شده‌ای در مورد هدف و طرف مسئول این حمله وجود ندارد.

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: «ما در حال مشورت با متحدان خود در منطقه هستیم و اطلاعات در مورد این حمله در دمشق را جمع آوری می‌کنیم. در حال حاضر اطلاعات تایید شده در مورد هدف و طرف مسوول این حمله وجود ندارد.»

این مقام وزارت خارجه آمریکا در عین حال مدعی شد: ما همیشه نگران اقدامات در منطقه که تشدید کننده تنش‌ها باشد، هستیم.

میلر در همین حال تاکید کرد: ما با به رسمیت شناختن حق اسرائیل برای دفاع از خود، از ۷ اکتبر سعی کرده ایم از گسترش تنش‌ها جلوگیری کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت: ما معتقدیم این حادثه نباید تاثیری بر مذاکرات آزادی گروگان‌ها داشته باشد. موفقیت در این مذاکرات و آزادی گروگان‌ها به نفع همه طرف‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۳:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا باید قبل از اسرائیل تاوان سختی دهد. تا نیروهای آمریکایی در منطقه مورد حمله و تهاجم قوی قرار نگیرند دست از حمایت بدون قید و شرط از اسرائیل برنخواهند داشت. باید هم مادی و هم از لحاظ نیروی نظامی مورد هجمه قوی قرار گیرند. مصادره چند کشتی و نفتکش آمریکایی بهترین پاسخ برای آنهاست. پول در اولویت اول این کشورهای خبیث است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار