رئیسی:

رهبران مقاومت برای آزادسازی قدس همراه با ملت خود در خط مقدم جانفشانی قرار دارند

رئیس جمهور گفت: رهبران مقاومت با فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها همراه با ملت خود در خط مقدم آزادسازی قدس شریف قرار دارند.

سید ابراهیم رئیسی در مکالمه تلفنی با آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تسلیت شهادت فرزندان و نوه‌های وی در پی حمله رژیم سفاک صهیونیستی به اردوگاه الشاطی غزه، این جنایت را موجب عیان‌تر شدن خوی وحشی‌گری و کودک‌کشی این رژیم و نشانه عجز، درماندگی و ناکامی صهیونیست‌ها در رویارویی با جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: مدعیان حقوق بشر با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود از چنین جنایاتی، شریک جرم این رژیم منفور هستند.

رئیسی ضمن تجلیل از صبر و فداکاری رئیس دفتر سیاسی حماس در این مصیبت دردناک، با بیان اینکه رهبران مقاومت با این جانفشانی‌ها همراه با ملت خود در خط مقدم آزادسازی قدس شریف قرار دارند، از درگاه خدای متعال برای این شهیدان علو درجات و برای ملت فلسطین ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و آرمان والای آزادی قدس شریف مسئلت کرد.

«اسماعیل هنیه» نیز در این مکالمه تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه با این خون‌ها امید، آینده و آزادی را برای ملت، آرمان و امت خود می‌سازیم، تصریح کرد: دشمن جنایتکار صهیونیستی تصور می‌کند با هدف قرار دادن فرزندان رهبران مقاومت می‌تواند در عزم و اراده ما و ملت ما خلل ایجاد کند، در حالی‌که این خون‌ها ما را در مسیر مقاومت استوارتر می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با بیان اینکه ما در مسیر آزادسازی قدس شریف و مسجد الاقصی نه تردید خواهیم کرد و نه عقب‌نشینی، تاکید کرد: خون فرزندان و نوه‌هایم فدای آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
خداوند اجر جزیل به همه رزمندگان اسلام و محور مقاومت عطاء بفرماید ان شا الله.ای کاش مسئولان ما هم در خط مقدم همراه با مردم خود و هم رنگ و هم جنس مردم شوند و هر چه مردم می کشند آنها هم بکشند ... همانطور که رهبران حماس و مقاومت در فلسطین همانند مردمشان در جهاد و شهادت شریکند. نصر من الله و فتح قریب ،اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر ،و احفظ قائدنا المفدی السید علی الخامنه ای حفظه الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
شهادت فرزندان غیور وپاکت را به آقای هنیه تبریک وتسلیت میگویم‌ انشاءالله که خداوند صبر پایدار وقدرتی که همواره درراه خداوندگامهای بیشترکه مورد رضای خداوند باشد برداری
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۱:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
فیلم که از هنیه پخش شد از پشت شیشه برج هایی که دیده میشد معلوم میکرد کاملا خط مقدم غزه حضور داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
مردم رو روانی کردین بخدا. مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان درست شده فقط برای دفاع از منافع خودتان نه منافع مردم.قبل انتخابات با آب و تاب گفتین ۵۰ درصد فوق العاده خاص برای کارمندان اجرا خواهد شد و مصوب هم کردین و تعطیلش کردین تا انتخابات تموم بشه و بعد انتخابات گفتین که شورای نگهبان رد کرده! آخه این چه بازی آیه که با مردم انجام میدین ؟ کارمند بدبخت ۳۰سال جون میده اون از پاداشش بازنشستگی که باهاش یک موتور هندا باید بری بخری و اونم از حقوق های قطره چکانی که کارگر آزاد دو برابر کارمند حقوق میگیره . حقوق نیروی انتظامی و معلم زیر خط فقره. چرا حقوق شرکت نفت و گاز و وزارت کشوری ۶ا و ق قضائیه و ...را افزایش دادین پس؟ چرا عدالت در پرداخت حقوق نیست؟ آیا یک معلم که روزی دویست دانش آموز رو مدیریت میکنه کارش سخته یا یک کارمند بانک یا یک کارشناس وزارت نفت که در روز ۵ ارباب رجوع هم نداره... چرا افزایش فوق العاده خاص که حق کارمندان است رو نمیدین.بخدا لهمان کردین فهمیدین لهمان کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
خداوند در قران می فرماید که چرا شما مسلمانان در راه کمک به افرادی که تحت ظلم قرار گرفتن و فریاد کمک خواهی سر دادن، کاری انجام نمی دهید؟
مردم مظلوم غزه با اینهمه شهید و جانباز و خانه های از بین رفته و کودکان یتیم مانده و قحطی و گرسنگی باز زیر حملات شدید اند!
مسلمانان عمل به قرآن یادشون رفته!
یکبار به تعدی متعدد رژیم جعلی جواب بدید تا خداوند ذلت دوم یهود که در قرآن وعده داده رو با دستان شما عملی کنه!
تل آویو و حیفارو با خاک یکسان کنید، فوقش دوماه هم با امریکا جنگیدیم، ترس نداره. یمن ۹ساله با چندین کشور جنگیده، نمرده، شما هم نمی میرید!
تحت شدیدترین تحریمها و فشار اقتصادی هستیم، مرگ یکبار شیون یکبار...که به حول و قوه الهی مایه فرج همه خواهد بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بله قابل توجه نوه و فرزندان آقازاده ساکن کانادا و انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
جناب رئیسی چند سال دیگه صبر کنیم تا حقمان را از بورس بگیریم ۴ سال صبوری کافی نبست ناانصاف؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
دلار۶۷۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
هم تبریک و هم تسلیت جناب هنیه، خدا لعنت کند رژیم منحوس صهیونیستی رو، به خدا روی داعش رو سفید کردن
آخرین اخبار