۲۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دلیجان ارائه شد

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان از ارائه ۲۵۱هزار و ۹۹۳ نفر ساعت و یک‌هزار و ۸۱۳ نفر دوره آموزش‌های مهارتی طس سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

عباس توکلی زاده تجره رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان گفت: ۱۷۴هزار و ۹۱۰ نفر ساعت از این آموزش‌ها به زنان و بقیه به مردان ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۹هزار و ۶۴ نفر ساعت متقاضی مهارت آموزی در دلیجان از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شدند، ادامه داد: ۳۲هزار و ۳۳نفر ساعت از این متقاضیان مرد و بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی چهار هزار و ۲۰۷ نفر ساعت در پادگان و هفت‌هزار و ۷۰۰ نفر ساعت در زندان دلیجان آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند.

وی گفت: ۷۳هزار و ۷۷۵ نفر ساعت دانش آموز، ۲ هزار نفر ساعت دانشجو، ۲۵۲ نفر ساعت در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، پنج هزار و ۲۵۲ نفر ساعت مشمولان بیکاری و ۵۲ هزار نفر ساعت شاغلان بنگاه‌های اقتصادی پارسال از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای دلیجان بهره‌مند شدند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان افزود: ۱۱ هزار و ۷۷۳ نفر ساعت زن خانه‌دار این شهرستان سال گذشته آموزش‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای را دریافت کردند.

توکلی زاده با اشاره به بهره‌مندی چهار هزار و ۹۶۳ نفر ساعت از ساکنان مناطق روستایی دلیجان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال گذشته، گفت: هشت هزار و ۵۶۱ نفر ساعت دانش آموخته مراکز دانشگاهی، یک‌هزار و ۴۹۶ نفر ساعت معتادان بهبود یافته و ۶۷۷ نفر ساعت افراد دارای معلولیت نیز در دوره‌های آموزشی این شهرستان شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.