لحظه انتقام فرارسید؛

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق از دقایقی پیش آغاز شد.

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق از دقایقی پیش آغاز شد.

مردم شهرهای مرزی کشورمان و مردم مناطقی در عراق پرواز پهپادها به سمت سرزمین‌های اشغالی را مشاهده کرده‌اند. رسانه‌های خارجی از جمله الجزیره نیز حملات موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی را به صورت زنده نمایش می‌دهند.

دقایقی پیش از این، باراک راوید، خبرنگار اکسیوس در صفحه مجازی خود عنوان کرده بود که چهار مقام آمریکایی و اسرائیلی به او گفته‌اند که ایران با ده‌ها پهپاد به اسرائیل حمله کرده است.

برخی منابع صهیونیستی نیز در اظهاراتی مشابه گفته بودند که ده‌ها فروند پهپاد از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی پرتاب شده است.  یک منبع امنیتی نیز به «العربیه» گفته که پهپادهای ایرانی پرتاب‌شده به سوی اسرائیل از آسمان دو استان الناصریه و میسان در عراق عبور کردند.

همچنین، المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که موشک هایپرسونیک از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

ارتش اسرائیل شلیک از خاک ایران را تأیید کرد
دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تایید کرد که ده‌ها پهپاد از خاک ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است. هاگاری با این ادعا که «از رسیدن پهپادها به اسرائیل جلوگیری خواهیم کرد»، گفت: «اگر پهپادها وارد [خاک فلسطین اشغالی] شوند، آژیرهای خطر به صدا درخواهد آمد».

همزمان با این اخبار، گزارش‌هایی نیز در خصوص هک سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه جنگ این رژیم لحظاتی پس از انتشار اخبار حمله موشکی و پهپادی ایران، در زیرزمین وزارت جنگ این رژیم و در پناهگاه تشکیل جلسه داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی حمله انتقامجویانه ایران را "فراتر از پیش‌بینی‌ها" عنوان کرده است. سی‌ان‌ان نیز از حمله پهپادی ایران به عنوان "بزرگترین حمله پهپادی تاریخ جهان" یاد کرده است.

ویدئویی از پرواز یک پهپاد ایرانی در آسمان منطقه

شلیک راکت و پهپاد به سمت اسرائیل از نقاطی دیگر غیر از ایران
تلویزیون اسرائیل ادعا کرد که همزمان از جبهه‌های دیگر نیز پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌اند. اخبار تایید‌نشده از شلیک پهپاد از سوی یمن نیز حکایت دارد. منابع خبری همچنین اعلام کردند که حزب‌الله لبنان هم با پهپادهای انتحاری سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل در تل‌نعمه را هدف قرار داده است.

علاوه بر این، مقاومت اسلامی عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین و در واکنش به تجاوز اسرائیل، دقایقی پیش مقر پدافند هوایی و موشکی اسرائیل در پادگاه کیلع در جولان اشغالی سوریه را با دهها راکت هدف قرار داده است. 

بیانیه سپاه درباره حملات امشب به مناطق رژیم صهیونیستی
سپاه پاسداران اعلام کرد که در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارتخانه ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی را در سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند پهپاد و موشک هدف قرار داد.

سپاه پاسداران در بیانیه خود وعده داده است که جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

سپاه پاسداران همچنین در بیانیه دوم خود ضمن هشدار به دولت آمریکا درخصوص مشارکت یا پشتیبانی از ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه خواهد شد.

تصاویر اصابت چند موشک در جنوب اسرائیل

وحشت صهیونیست‌ها از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی
منابع عبری زبان اعلام کردند که همزمان با آغاز حمله ایران به اسرائیل، شهرک‌نشینان به شکل بی‌سابقه‌ای به سمت فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند. همچنین منابع فلسطینی می‌گویند برای اولین بار از هفتم اکتبر (آغاز جنگ غزه) آسمان غزه به‌دلیل حمله ایران از پهپادها و جنگنده‌های اسرائیلی خالی شده است.

شبکۀ ۱۲ اسرائیل: موشک‌های کروز ایران در راهند
شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد که پس از شلیک ده‌ها پهپاد، موشک‌های کروز ایرانی نیز به‌سمت اسرائیل شلیک شده‌اند. الجزیره نیز گزارش داد که ده‌ها پهپاد در آسمان العقبه اردن دیده شده که به سمت بندر ایلات در جنوب اسرائیل در حرکتند.

برخی رسانه‌ها می‌گویند تعدادی از موشک‌های ایران به پایگاه هوایی نواتیم در بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و پدافند آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و اسرائیل موفق به رهگیری آنها نشده‌اند.

تعدادی از رسانه‌‌های منطقه نیز تصاویری را منتشر کرده‌اند که حاکی از اصابت موشک‌های ایران به بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی است. بر اساس گزارش‌های دریافتی تا این لحظه نیمی از موشک‌های پرتاب‌ شده به‌سمت سرزمین‌های اشغالی با موفقیت به هدف خورده است.

سعدالله زارعی، کارشناس مسائل منطقه در مصاحبه با شبکه خبر گفت همان پایگاه هوایی که هواپیمای اسرائیل بلند شد و سفارت ایران در دمشق را زد، مورد اصابت موشکهای ایران قرار گرفت.

تصاویری دیگر از لحظه اصابت موشک‌های بالستیک ایران به اراضی اشغالی


عراق، اردن و لبنان حریم هوایی خود را بستند
همزمان با تشدید اوضاع در منطقه به دبنال شروع پاسخ موشکی و پهپادی گسترده ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، کشورهای عراق و لبنان و اردن آسمان‌های خود را بطور موقت به روی تمام پروازهای مسافری و ترابری داخلی و خارجی بستند.

براساس برآورد مقامات نظامی رژیم صهیونیستی، بیش از یکصد فروند پهپاد از سوی ایران به سمت مناطق اشغالی برای هدف قراردادن نقاط مختلف آن به پرواز درآمدند.

آتش‌سوزی گسترده در نقب اسرائیل در پی حمله موشکی ایران

ضربات پی‌درپیِ موشک‌های خیبرشکن به پایگاه صهیونیستی رامون

گفتنی است از چندی پیش گمانه‌های زیادی در رابطه با عملیات انتقام‌جویانه ایران به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق مطرح شده بود.

روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳، جنگنده‌های اف-۳۵ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت‌شونده ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را هدف قرار دادند که در این حمله جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران نظامی ایران از جمله سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج‌رحیمی و پنج تن از همراهانشان  به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نعل وارونه نزنید
۲۳:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هفته بعد معلوم میشود پشت پرده چه توافقاتی شده بوده.دست بعضی ها در داخل هم رو میشود.حیف است اسم این عملیات را انتقام سخت بنامیم.حتی نام انتقام نرم هم نمیشود روی آن گذاشت.متاسفم براتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خیلی عشقی ایران . رو نقشه برات بوس فرستادم . یکی از بزرگترین و بهترین آرزوهام برآورده شد . خدایا شکرت . نابودی اسراییل رو هم ببینم دیگه خیالم راحته راحت میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بهترین صحنه موشک از روی بیت المقدس رد می‌شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بی بی سی گفت
در حمله موشکی ایران که با ده ها موشک با کلاهک ۱ تنی مواد منفجره با گداخت بود نه تنها کسی کشته نشد بلکه چند نفر هم به برکت پهپاد های ایرانی که از کربلا گذشتند زنده شدند ...
آره
مثلا کسی کشته نشد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
الان خوشحال ترین فرد ایرانی اصل روح کورش بزرگه که با افتخار به سربازان سبز پوش سپاه نگاه میکنه و میگه اره لشگری که بخواد امپراطوری ایران رو احیا کنه باید اینطور باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ملتی که خدا را دارد نه از بمب اتم میترسد و نه از امریکا
درودتان باد ملت غیور ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ما خرابی ها اسرائیل وکه ندیدیم ......ولی کاهش ارزش پول ملی وریزش بورس وافزایش دلار را باتمام وجود حس کردیم
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۴:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
در تنش،اقتصاد قربانیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اون دیگه مشکل خودت که ندیدی
حتما به چشم پزشکی مراجعه کن
غرض و مرض قلبت رو هم درمان کن
خوب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
۳۰۰ موشک بزنی ۲۰۰ پهپاد بفرستی یک نفرم کشته نشه ؟ یک نفرد میفرستادی یه چاقو بهش میدادی اونجا دو نفر حداقل میکشت تو این چند ماه اخیر فقط ۱۷ سردار ما شهید کردم تو کنسول گری ۷ نفر شهید کردن تو یک نفر نکشتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۴:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
کشته،گنده ها رو هم کشته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سر و صدای اروپا در اومده ،اسقاطیل فقط پوشک وارد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
یعنی یک نفر دماغش خونی نشد . خوبه والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
الاغ ۱۲ نفر راهی بیمارستان شدن، پایگاه ها زده شدن، اولین بار تو تاریخ این رژیم مورد حمله و مرد گسترده ترین حمله قرار گرفته، تو میگی بینی کسی خونی نشد؟ از اسراییل مینویسی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
با همه اختلافی که با سیستم حاکم دارم اما در مورد توان نظامی در مفابل تهدید خارجی مخصوصا اسرائیل و امریکا کاملا کنار حکومتم.حتا اگه با اطلاع امریکا هم زده باشید خیلی شهامت میخاد
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دوست عزیز معلومه انسان باوجدان و منصف و عزت طلبی هستی ، این روحیه خیلی خوب و امیدوار کننده است برای یک انسان و لذا من هم به بعنوان یک طرفدار نظام به شما عرض می‌کنم کسی منکر مشکلات نیست ، اما اولاً کدام کشور هست که مشکل نداشته باشد ثانیاً ما باید مقایسه کنیم وضعیت الانمان را باقبل از انقلاب و حتی با خیلی از کشورهای اروپایی در حال حاضر البته با واقعیات آنها نه با آنچه در دستگاه تبلیغاتی شان تو بوغ می کنند و ماهواره های وطن فروش تبلیغ می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
از اسرایلی ها یک نفر کشته نشده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آخه اونها فقط سردرد میگیرند و بی اختیاری ادرار و بیرون روی میگیرند .در اسقاطیل پوشاک شده قیمت طلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اونا میگن تو چرا باور می کنی؟ مگه تا بحال یک کلمه حرف راست از اسراییلیا کسی شنیده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدطهماسبی
۲۲:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
نَصرُ مِن اَللّه وَ فَتحُ القریب فَبَشِر الصابرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
شب پرکار سردخانه های اسرائیل...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
این سیلی را سپاه زد یخته دلش رحمه، اگر ارتش زده بود جوری می زدکه دیگه از جاش نمی توانست بلند شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مهم نیست اصل زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
هزاران ماشاالله به ایران و ایرانی........
هزاران ماشاالله به محور مقاومت........
درود خدا بر ایران و ایرانی........
زنده باد ایران و ایرانی........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
گفته بودین موشک هامون صلح امیز هست ما باورمون نشد ،خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اهالی غزه میکفتن ایراد باید اسرائیل رو بیشتر بزنه! وقتی به وضعیتی که تو غزه هست فکر میکنم، میگم کاش ایران وارد جنگ میشد و انتقام مردم غزه رو میگرفت،
فلسطین بیش از ۷۰ساله جز خدا یاوری نداشته، الان از حرکت ایران روحیه و امید پیدا کردن، میگن انگار در عمل کسی پشتیبان ما هست!
خدا میفرماید: إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ... ؛ اگر گروهى (مومنان مهاجر) به خاطر حفظ دين و آئينشان از شما يارى طلب كنند، بر شما لازم است كه به يارى آنان بشتابيد.»
و
مى‌گويد: «وَ ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْيه الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيراً؛ چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و كودكانى كه (به دست ستمگران) تضعيف شده‌اند، پيكار نمى‌كنيد؟ همان افراد (ستمديده اى) كه مى‌گويند: خدايا! ما را از اين شهر كه اهل آن ستمگرند، بيرون ببر و براى ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و براى ما از طرف خود، يار و ياورى تعيين فرما»
یقینا کل مسلمین درمورد فلسطین بازخواست خواهند شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
همینکه همه خبرها شده این قدرت موشکی ایران، یعنی پیروزی بر دشمن صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
همینکه همه خبرها شده این قدرت موشکی ایران، یعنی پیروزی بر دشمن صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مردم چه قدر سادن حمله هماهنگ شده بود ، دیروز اسرایل سفارت هاشو تعطیل کرده بود ، هنوز موشک هاش تو هوا بودن پهپاد ها نرسیده بودن ،اعلام کرد دیشب مردم میدونستن آمریکا میدونست اسرایل میدونست ، تا حالا دیدید اسرایلی بره جت روشن کنه هنوز به هدفش نرسیده باشه بگه ای مردم من جت روشن کردم برم فلان جا بزنم ؟ گول نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خبر دادن که هرچی دارن بیارن تو میدون که بدونن ایران و ایرانی از هیچ کسی وچیزی ترسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
موشک هاوپهپادهانرسیده به اسرائیل روهوامتهدم شدکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
نوش جونتون
البته این ی دسر ساده بود
غذای اصلی مونده
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۰:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دلمان خنک شد خدا قوت جان بر کفان هوا فضا
France
محمدی
۲۰:۳۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود بر سربازان امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
این کار صد البته لازم بود تا اسرائیل بدونه ایران مثل بعضی کشورهای عربی نیست
از ترس چیزی نمیگن کاری نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
جان بولتون گفته اسرائیل باید جلوی دستیابی ایران به بمب اتم رو بگیره، این حرفها یعنی هدف اسرائیل در پاسخ احتمالی مراکز هسته‌ای ایران است و سپاه و ارتش باید اینو مدنظر قرار بدن!
با توجه به حملات قبلی به تاسیسات نطنز و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا کنه مثل طوفان الاقصی نشه ...مسئولین فراری ومردم کشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
افرین به سپاه
به ایرانی بودنم افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ما بعنوان ملت ایران، از سپاه درخواست داریم موشکهایی با توانایی حمل کلاهک هسته‌ای بسازند و اگر ساخته اند رونمایی کنند! اینها جز زبان زور و منفعت چیزی نمیفهمند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
رسانه های دنیا از جمله بی بی سی فارسی نوشته حمله بی سابقه ایران، اما ایران اینترنشنال تیتر زده که حمله ایران از نظر نظامی یک شکست بود! خوک رسانه‌ای ان اینا...

سپاه دوتا موشک تو کله اینا میزد میفهمیدن الکیه یا واقعا چیزی هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
رسانه های دنیا از جمله بی بی سی فارسی نوشته حمله بی سابقه ایران، اما ایران اینترنشنال تیتر زده که حمله ایران از نظر نظامی یک شکست بود!
سپاه دوتا موشک تو کله اینا میزد میفهمیدن الکیه یا واقعا چیزی هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بعضی ها که مثلاً ایرانی هستند بدجور دارند از این قدرت موشکی می سوزنند و اقدام به چرت و پرت گویی کرده اند.
خدایا قدرت ایران رو چنان به دشمنان نشان بده که یاوه گویان و بدبخواهان کاملاً سرجایشان بنشینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
هر چی موشک عتقیه سوخت مایع مال ۲۰ سال پیش که تو انبار داشتن فاسد میشدن زدین
هیچکدوم از موشک های رده بالا و قدرت تخریب زیاد و هایپرسونیک نزدین
نه خیبر زدین نه خرمشهر زدین نه سجیل زدین نه شهاب ۳ زدین نه فتاح زدین نه عاشورا زدین
حداقل از هرکدوم یکی میزدین یه تست ازشون میگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
انتقامی که ۷۲ساعت قبل به کشورهای همسایه بگی وهمون شبش به آمریکا بگی این دیگه اسمش انتقام نیست هماهنگیه. مگه اونا قبل کشتن این عزیزان دل درعراق و سوریه با شما هماهنگ کرده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ایستادن در مقابل قلدر و حمایت از مظلوم؛
دفاع از حریم مرزی کشور؛
قدرت بازدارندگی؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یه فیک الاسد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
حمله نمیکردین سنگینتر بودین حداقل چند تا مارمولک میکشتین آبرومون تو کل دنیا رفت بیشتر شبیه ترقه بازی بچه ها بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دمتون گرم که از قبل اعلام کردید تا مردم بیگناه پناه بگیرن دمتون گرم که بیمارستان رو نزدید دمتون گرم که خونه های مردم رو نزدید آفرین به انسانیت شما این است فرق بین ایرانی و اسرائیلی ،حتی اگه اون موشک‌ها خورده باشه توی دریا و بیابان‌های اونا ما میگیم خدا قوت دلاوران ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
چرا از تعداد تلفات آمار نمیدید
Germany
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یک نفرم کشته نشد همه رسانه ها میگن ایرانم نگفته ما کشته گرفتیم من قشنگ گوش دادم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دمتون گرم
انتقام اون بچه های بی زبونی که زیر آوار معصومانه جون دادن باید از اسراییل جنایتکار گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خیلی زود واردعمل شدین بایدمیذاشتین مدتها درترس وحشت واضطراب جونشون به لبشون برسه وشبکه های خبریشون به سرگیجه میفتادن بایک جنگ ابتدایی روانی دل وروده اشونورو زبونشون میاوردین مدتها می‌بایست سفارتخانه هاشون معطل وبلاتکلیف میموندمیشد مدتها با این موش بازی کردتا زمانی که خیالشون راحت میشد که خبری نیست اونوقت غافلگیرشون میکردین خیلی حیف شد...این فرصت تنبیه روانی که خیلی کارسازتر از تنبیه فیزیکی است خیلی زود ازدست رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
معرفی میکنم امپراطوری ایران زمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
لازم بود به رژیم کودک کش صهیونیستی یادآوری کنیم تو که از پس حماس برنمیای رو چه به درگیری با ابرقدرتی مثل ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دست مریزاد خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دست مریزاد خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
نیازی به تحلیل های عجیب غریب نیست شلوغی پرواز های اسرائیل نشون دهنده اینه دیشب گنبد آهنین افتضاحی تاریخی به بار آورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ملتی که خدا را دارد نه از بمب اتم میترسد و نه از امریکا
درودتان باد ملت غیور ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شما هم از طرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کالای با کیفیت ایرانی=موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست =طبل تو خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
با افتخار وفادار به آرمان قدس هستیم و دست در دست هم پایان اسرائیل را رقم خواهیم زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
نوادگان کوروش و همرزمان حاج قاسم سیلی سختی به دشمنان ایران زدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود خدا بر شاگردان مکتب حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
حریف میطلبیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
پرزیدنت بایدن با امنیت ملیش جلسه گذاشته،تو سازمان ملل غوغاست. تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کسی که به الله اکبر منفی میدهد کافر دشمن دوست و از دشمن صهیونیستی نجس تر است
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۴:۳۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ضربه مغزی داشتن یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
آره داشتن
...
نتان یابو
گالانت
کوهن
لوید آستین
جان بولتون
بایدن
سوناک
وووووووووووو. تا دلت بخواد ضربه مغزی داشتن

چیه حرفی داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۳:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
با اون همه موشک و پهپاد اسرائیل باید شخم زده میشد ولی
چون نتیجه خاصی نداشت واسه دلخوشی مردم و اینکه بخوان بزرگنمایی کنن رفتن فیلم آتیش سوزی شیلی رو به ما قالب کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود وسلام خدا برشما پاسداران و نیروهای مسلح آفرین به موقه و به جا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کشته هم دادن یانه
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۲۲:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
میخای رخت عزا یه تن کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بیش باد ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
آقا حال این اردن هم بگیرید دیشب شاخ شده بود برا ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درسته اردن باید ی سیلی بخوره ک حساب کار بیاد دستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الان اونا حمله اتمی بخوان انجام دهند ما چیکار میتونیم انجام بدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
جرأتشو ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تو برو قایم شو فوقش چند سال بیشتر بدون شرف زندگی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ایران موشکی داره مثل بمب اتم زمین اسرائیل رو شخم میزه قدرت خیلی بالایی داره نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام و درود به شهیدان راه خدا و دلاوران مردان نیروهای مسلح ایران
Iran (Islamic Republic of)
منقل برقی
۱۳:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
موشک ها باید قدرت تخریب خیلی بیشتر از این را دارا باشند و عملیات گسترده تر و دقیق تر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
به به ماشالا سپاه ، زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
این درست بود
اگرروزی که دانشمندانتون راترور کردند چنین پاسخی به گستاخیشان میدادید
کاربه تکرار این رفتارهای گستاخانه تر نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الان بهترین موقع بود

تمام افکار عمومی بخاطر جنایات اسرائیل آگاه شدن
و ایران بهترین وقت رو انتخاب کرد برای ضربه زدن

خدا را هزاران بار شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اما خداییش این حمله رژیم صهیونیستی رو ترسوند.
Bulgaria
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
من که شیر نشدم لطفاً بیشتر اسماعیل کودک کش را بمباران کنید
خدایا یاریمان کن تا انتقام شهدای ایرانی و فلسطین را بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل نه اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل رو زدیم، دلار شد 70 تومن. به این میگن اقتدار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
شرف یک عده با دلار اندازه گیری میشه نه افتخار مملکتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اینجاست که باید گفت جان ناله کن......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
چرا ضدهوایی اسرائیل حتی یک تیرشلیک نکرد چرا؟
برابرکلیپی که پخش شد پهپاد وقتی وارد خاک اسرائیل شد چرا ضدهوایی شلیک نشد اگر شلیک میشد گلوله ضدهوایی رسام هست باید وقتی ضدهوایی اسرائیل شلیک میشد باید درکلیه دیده میشد که نشد بهرحال وقتی گنبد آهنین وضدهوایی اسرائیل ازکارمیفتاد الان باید اسرائیل تلی ازخانواده تبدیل بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
علتش فرار ارتش اسراییل به سوراخ موش بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
انتقام از سفره مردم با دلار ۷۰ تومنی خسته نباشین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۱:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دوست عزیز.بنیادی دلار الان حدود ۶۳ تومنه. هر اتفاقیم بیفته آخرش به همون قیمت میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
برو اوکراین برا آمریکا بجنگ اونجا دلار هفت تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
قیمت اقتدار بیشتر از این حرفهاست!
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۲:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
به جای بزرگنمایی بیخود بهتره آمار دقیق تلفات اسرائیلی ها و همچنین زیر ساخت های منهدم شده منتشر بشه ضمنا دلار هفتصد و ده هزار ریال اقتصاد را دریابید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
آلبانی چه خبر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
رئیس جمهور آمریکا «به دستور من، برای حمایت از دفاع اسرائیل، ارتش آمریکا طی هفته گذشته هواپیماها و ناوشکن‌های دفاع موشکی ضدبالستیک را در منطقه مستقر کرده بود. به لطف این استقرارها و مهارت فوق‌العاده نیروهای نظامی‌مان، ما به اسرائیل کمک کرده‌ایم تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ورودی را سرنگون کند.»!!!
...............کی راست میگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بسته به اینه که چقدر حرف دشمن روت تاثیر داره و قبله ات کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
فعلا حدود سیصد موشک و پهپاد زده شد،به قول خودشون هم که روده راست ندارن تقریبا همه موشک ها رهگیری شد،یعنی همه ش نشد،فرض کن سه هزار یا بیشتر موشک زده بشه،حالا شما چرا حرصت در اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام و عرض احترام خدمت برادران سپاه پاسداران، خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بزرگترین ضربه به صهیونیست ها
مهاجرت معکوس از سرزمینهای اشغالی است
طبق امار خودشان یک میلیون فرار کردند
بعد از این حمله
پوشک پوش و با مایو از طریق دریا فرار به جایی که تعلق دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دمشون گرم.خداقوت به دلیرمردان سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کارشناسان خارجی میگن صرفِ زدن اسرائیل که بی سابقه بوده، خودش کار بزرگیه، یه عده اما...
اول گفتن ترسید نزد، الان میگن زد جایی نخورد،
بعد میگن جایی خورد اما نظامی نکشت! بعد کشت اما کم کشت یا فرمانده نکشت، ....بهانه زیاده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یه بهانه هم هست: فتوشاپ بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کور وکر هرچی بگن همه چیز دروغ می بینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ماشالله به این توانمندی
ماشاللله به این قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
کارشناسان سیاسی و دفاعی در شبکه های عربی از بزرگی این حمله و عدم امنیت اسرائیل درصورت کمک نکردن امریکا و متحدانش حرف میزنن، اینکه صرف این حمله پاسخ روشنی به کل جهان غرب بود، اما یک عده در داخل میگن قشنگ نزدیم!
با وجود گنبدآهنین و کمک امریکا و ده کشور در ردگیری موشکها و مهبادها، اما خوب زدیم!

امریکا هم گفته در پاسخ احتمالی اسرائیل شرکت نخواهد کرد، پس تنهایی رژیم غاصب کاری نمیتواند بکند.
نصرمن الله والحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
درود بر رهبر ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مرز های کشور را تقویت کنید، دشمنان داخلی و خارجی زیادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
با این نظرات این مردم چرا دنبال درگیری هستن ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مثل اینکه تازه از خواب بلند شدی شروع بازی ازطرف رژیم بچه کش اسراییل بود زیاد کانال های دشمنو نگاه نکن بی شرفت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
احسنت خداوند به بازوهای شما شیر دلان توان و قدرت دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
زدن. خوردن. بزنن بازم میخورن. تمام!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اقتدار ملی، امنیت ملی، عشق ملی
تا ابد عاشقتم ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
رزمایش بزرگ و مانور مشترک ایران و آمریکا و اسرائیل با موفقیت و دستیابی به اهداف از قبل طراحی شده به پایان رسید با رمز یا رسول الله و یا موسی کلیم الله و یا عیسی روح الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
چی زدی ؟ ساقیتو عوض کن ، بارش قاطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
واقعا راست میگه ساقیتو عوض کن?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا قوت، دلیرمردان ایران خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
فکر نکنید همچی تموم شد اسرائیل یه دفعه غافلگیرمون میکنه خیلی خیلی شدیدتر از قبل منتظر روزهای سخت باید باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
انسان یکبار میمیره ولی ادم ترسو هزاران بار خواهد مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
هیچ ماله کشی نمیتونه پنهان کنه میدونی چرا؟ چون کل جهان میدونست ایران میخواد بزنه و کل جهان شخم خوردن اسرائیل رو دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
آبکش حلبی آبروی صهیونیست ها را در جهان برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
گزینه های روز میز اسرائیل تماشا تماشا تماشا :))
تماشا و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
جوجه رو آخر پاییز میشمارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
ما شا الله
ما شا الله
ما شا الله
ما شا الله
ما شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دیگه میزی برای اسرائیل نمونده که بخواد گزینه بذاره روش:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
حجاب رعایت نکردم کسی ایراد هم نگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
وافقععا چه شجاعتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
الله اکبررررر درود بر شرفتان درود بر غیرتتانننننن حال کردم دلم خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
چرا هیچ منبع رسمی از خسارات نمیگه؟
جرا تو شیراز موشک و پهباد زدین ؟؟
آخرین اخبار