بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت

استاندار گیلان امروز در بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در دست ساخت پورسینا در جریان چگونگی روند اجرای عملیات ساخت آن قرار گرفت.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد و دارایی استان و جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمان‌های استان برای بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت بازدید کرد.

او با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت گفت: این بیمارستان با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک مازاد دولت در دست ساخت قرار گرفت، اما فرآیند آن کمی طولانی شد در حالیکه ساخت این بیمارستان جزء مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به گیلان بوده است و تلاش‌ها برای ساخت و تکمیل آن باید بیشتر شود.

استاندار به منابع مورد نیاز برای ساخت و بهره‌برداری از این بیمارستان اشاره کرد و افزود: حدود ۷۰ درصد منابع لازم برای ساخت بیمارستان از محل تهاتر و مابقی آن از منابع دولتی تأمین خواهد شد که سهم منابع دولتی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان تخصیص داده شده است.

بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت

عباسی همچنین با بیان اینکه بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در تلاشیم تا در ۶ ماه ابتدای امسال پیشرفت فیزیکی این پروژه به حد قابل قبولی برسد.

بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت

او بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر پیمانکاران و کارفرمایان در رابطه با طرح‌های عمرانی سلامت‌محور گیلان تأکید کرد و گفت: پیمانکاران و کارفرمایان ساخت بیمارستان‌ها باید همکاری و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا سرعت اجرای پروژه‌ها با شتاب بیشتری انجام شود. 

بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت

ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا با همکاری مشترک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در حال حاضر حدود ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.