تمدید ثبت نام در الکامپ/ در الکامپ ۱۴۰۳ به استان‌ها توجه بیشتری می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عنوان کرد: نمایشگاه الکامپ امسال از ۸ تا ۱۱ تیر با شعار "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" برپا می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از ۸ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۳ برپا می‌شود، به همین منظور اولین نشست خبری برگزاری این نمایشگاه توسط سازمان نصر برگزار شد.

علی حکیم جوادی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این نشست مطرح کرد: بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار می‌شود که برگزاری این نمایشگاه در کشور قدمتی ۳۰ ساله دارد.

او با اشاره به شعار نمایشگاه امسال که "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" است، بیان کرد: امسال با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به حوزه استارت آپی و پلتفرمی نگاه می‌کنیم.

او همچنین درباره انتقاداتی که به نمایشگاه الکامپ سال گذشته وارد بود، عنوان کرد:  سال گذشته زمان برگزاری نمایشگاه تغییراتی داشت و برخی از استارتاپ‌ها نمی‌دانستند قرار است این نمایشگاه برگزار شود یا خیر؛ و فرصت کوتاهی برای تصمیم‌گیری داشتند و شاید به همین نقد‌هایی به آن وارد شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همچنین گفت: امسال هیئتی متشکل از ۱۰۰ نفر از ۱۱ کشور در نمایشگاه الکامپ حضور خواهند داشت. همچنین با همکاری وزارت ارتباطات از وزرای ارتباطات کشور‌های خارجی دعوت به عمل آمده است که امیدواریم با بازدید آنها از نمایشگاه الکامپ تعاملات و همکاری در این زمینه افزایش پیدا کند.

در ادامه، رضا حیدری، عضو هیئت مدیره نصر و دبیر بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ مطرح کرد: تا امروز ۳۰۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه الکامپ ثبت نام کرده‌اند و متراژ درخواستی حدود ۲۷ هزار متر است.

او ادامه داد:  از این گروه تا کنون حدود ۵۰ درخواست ثبت نام در بخش استارتاپی را داشته‌ای؛ این پیش ثبت نام اولیه است و ارزیابی توسط تیم ارزیاب  با معیار‌های مشخصی انجام خواهد شد، متقاضیان بررسی می‌شوند که در سالن استارتاپی باشند یا نه.

دبیر نمایشگاه با بیان  اینکه تاریخ ثبت نام ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسید، گفت: با توجه به استقبال ریاد، زمان ثبت نام تا آخر اردیبهشت تمدید می‌شود.

او گفت: از طریق شورای مرکزی  پیگیری می‌کنیم که استارتاپ‌های استان‌های دیگر را هم در الکامپ امسال داشته باشیم.

 آرش برهمند، مدیر الکامپ استارز و مدیر محتوایی الکامپ گفت: الکامپ استارز افزونه استارتاپی نمایشگاه الکامپ به حساب می‌آید و تا کنون ۶ دوره برگزار شده است. در این سال‌ها این بخش خیلی رشد کرده و شلوغ‌ترین و پربیننده‌ترین بخش الکامپ شده است.

او با اشاره به شعار نمایشگاه امسال و برگزاری پاویون استانی به منظور دیده شدن مناطق دور از مرکز، از حضور پررنگ بانوان در بخش الکامپ استارز خبر داد و الکامپ را فرصتی خوب برای کسب و کار‌های نو دانست.

برهمند گفت: قصد داریم با برگزاری پنل‌های پرسش و پاسخ، درباره مشکلاتی که استارتاپ‌ها دارند،   تعامل را به حداکثر برسانیم.

مدیر بخش الکامپ استارز ادامه داد: استارتاپ‌ها دو درخواست داشته‌اند، یکی یجاد میز‌هایی برای ارتباط با سازمان و نهاد‌های رگولاتوری و دو درباره حضور سندباکس‌ها در نمایشگاه چرا که خیلی از کسب و کار‌ها نمیدانند چه سندباکسی فعال است.  

او در پایان با اشاره به شعار نمایشگاه گفت: الکامپ خانه تمام بازیگران حوزه فناوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار