هر رشته‌ای تأسیس شود پیوست اشتغال خواهد داشت+ فیلم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه دانشگاه‌ها براساس نیاز است.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: طرح آمایش آموزش عالی را مرحله به مرحله پیش می‌بریم و سعی می‌کنیم توسعه دانشگاه‌ها براساس نیاز باشد به گونه‌ای که هر رشته‌ای که خواست ایجاد شود، پیوست اشتغال داشته باشد.

وی افزود: رشته‌هایی که دانشجو کم دارد یا ظرفیت آنها کاهش پیدا کرده را نیز تغییر رویکرد بدهیم یا با برخی از دانشگاه‌ها ادغام کنیم.

او با بیان این‌که رئیس کل بانک مرکزی در زمینه ارز دانشجویی بسیار با سخاوت عمل می‌کند؛ تصریح کرد:رئیس بانک مرکزی برای تسهیل تخصیص ارز دانشجویی پیشنهاداتی را ارائه کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاسیس شعب برون‌مرزی دانشگاه‌های ایران در کشور عراق، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه‌های بزرگ ما در بازدید‌هایی که از دانشگاه‌های مطرح عراق داشتند توافق نامه‌هایی را امضا کردند. دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و بعضی از دانشگاه‌های و در حال تاسیس شعبی در این کشور هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشته آشی بهتره یا پلویی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
این آمایش وزارت علوم چرا از اخراج اساتید پیام نور شروع شده لطفا یک تفحص از پیام نور بفرمایید چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزارت علوم منحل شده و فقط رشته های وزارت بهداشت باقی بمانند بعنوان دکتری علوم پایه که سالها سختی کشیدم و با دهها مقاله باید بیکار باشم همیشه می‌گویم ای کاش کارشناس پرستاری یا مامایی بودم
آخرین اخبار