گلکسی زد فولد ۶ احتمالاً نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر با گوشه‌های تیزتر خواهد داشت

به‌نظر می‌رسد طراحی صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فولد ۶، نسبت به نسل‌های قبلی کمی متفاوت و دارای گوشه‌های مربعی‌شکل باشد.

سامسونگ احتمالاً در فصل تابستان جانشین پرچمدار گلکسی زد فولد ۵ را عرضه کند. گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش بیرونی عریض‌تری خواهد بود که می‌توان در حالت تاشده از آن استفاده کرد. اکنون، اطلاعاتی درباره طراحی صفحه‌نمایش عریض این گوشی فاش شده است.

صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فولد ۶ علاوه‌بر اینکه بزرگتر از گلکسی زد فولد ۵ است، احتمالاً گوشه‌های مربعی‌شکل با زاویه‌های تیزتر خواهد داشت.

از زمان عرضه گوشی‌های سری گلکسی زد فولد، عمدتاً این گوشی‌ها زبان طراحی مشابهی را ارائه کرده‌اند. تمامی محصولات این سری با صفحه‌نمایش بیرونی باریک، بلند و با لبه‌های گرد عرضه شده‌اند. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد Galaxy Z Fold 6 با صفحه‌نمایش خارجی کمی پهن‌تر با گوشه‌های مربعی عرضه خواهد شد. منبع آگاهی به‌نام Ice Universe تصویری از محافظ صفحه نمایش این گوشی را به‌اشتراک گذاشته است که در ادامه آن را می‌بینید.

صفحه نمایش گلکسی زد فولد 5 و ۶

اندازه احتمالی صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد ۶ در مقایسه با نسل قبل

این منبع ادعا می‌کند که صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Fold 6 حدود ۶۰.۲ میلی‌متر عرض خواهد داشت. برای مقایسه، عرض صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Fold 5 حدود ۵۷.۴ میلی‌متر است؛ بنابراین گلکسی زد فولد ۶ احتمالاً از نظر اندازه کلی شبیه به زد فولد ۵ خواهد بود، اما منطقه مورد استفاده بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

تصویر حاضر همچنین نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش خارجی این گوشی، حاشیه‌های نازک‌تری در اطراف خود خواهد داشت. شایان ذکر است که این محافظ‌ها از فروشندگان شخص ثالث هستند. بنابراین، هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی به آنها استناد کرد.

سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی خبری از زد فولد ۶ منتشر نکرده است؛ بااین‌حال، شایعات حاکی از آن است که Galaxy Z Fold 6 می‌تواند در رویداد Unpacked آتی سامسونگ (اواسط تیرماه ۱۴۰۳) معرفی شود. تا آن زمان، احتمالاً اخبار و شایعات مختلفی از این گوشی تاشو خواهیم شنید.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: سامسونگ ، گلکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار