رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

هلال احمر از دو بال دین و مردم در پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد

کولیوند گفت: هلال احمر از دو بال دین و مردم در پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد و حضور طلاب و مبلغان بشر دوستی و همراهی آنان با جمعیت هلال احمر در همین راستا است.

 پیرحسین کولیوند عصر یکشنبه در دومین همایش مبلغان بشر دوستی در قم گفت: طلاب همواره در امداد رسانی حوادث کمک کار هلال احمر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: دستگیری از آسیب دیدگان و کمک به آنان در حوادث و بحران‌ها از جمله مأموریت‌های جمعیت هلال احمر است.

وی بیان کرد: هلال احمر از دو بال دین و مردم در پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد و حضور طلاب و مبلغان بشر دوستی و همراهی آنان با جمعیت هلال احمر در همین راستا است.

کولیوند تصریح کرد: حضور و همکاری مبلغان و امدادگران هلال احمر در کنار یکدیگر الگویی کم نظیر است که می‌تواند در عرصه بین الملل آن را عرضه کرد.

وی اضافه کرد: طلاب و مبلغان در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌توانند در کنار امدادگران جمعیت هلال احمر اقدامات مشترک خوبی انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: مبلغان دینی همواره در انجام کار‌های خیر و نیک با شتاب عمل می‌کنند و در این عرصه با اراده پولادین و گام‌های استوار قدم برمی‌دارند.

وی تاکید کرد: همکاری متقابل مبلغان دینی با امدادگران جمعیت هلال احمر، الگوی موفقی است که این موضوع را به رخ دنیا و صلیب سرخ جهانی می‌کشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.