مسجدسوزی در آمریکا در آستانه شب قدر

احساسات ضد اسلامی و ترویج اسلام هراسی در آمریکا مسجد دیگری را در این کشور طعمه تنفر اسلام ستیزان کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، شب های قدر بهترین زمان برای انس بیشتر با پروردگار است و مسلمانان که امروز در تمام دنیا حضوری چشمگیر دارند علی رغم تمام وعده ها و شعارهای غرب، بدترین وضعیت را در ایام ماه مبارک رمضان در این منطقه دارند.

در جدیدترین رخداد مرتبط با اسلام ستیزی در غرب، یک مسجد و مرکز اسلامی مسلمانان در میسوری  آمریکا آتش زده شد. مسلمانان با ادله ثابت می کنند که اگرچه بلافاصله با پلیس و آتش نشانی برای اطفای حریق تماس گرفته شد اما آنها دیر به صحنه رسیدند.

این دومین بار در تابستان امسال است که مسجدی در آمریکا آتش می گیرد. بیش از یک ماه پیش نیز فردی مسجد دیگری را آتش زده بود. دوربینهای مدار بسته حمله فردی با مواد آتشزا را به آن مسجد ضبط کرده بودند. که این بار در آستانه شب های قدر بوده است.

شورای روابط آمریکا و اسلام نیز با انتقاد از این اقدامات، خواستار مراقبت بیشتر پلیس از اماکن مذهبی و مساجد مسلمانان شده است.

عبدالعلیم موسی امام جماعت مسجد الاسلام واشنگتن در تشریح علل این موضوع گفت: رسانه های آمریکا نقش مهمی در این حوادث دارند زیرا آنها با ترویج اسلام هراسی و اسلام ستیزی احساسات مردم را علیه مسلمانان تحریک می کنند.

وی تاکید کرد: این تبلیغات ضد اسلامی باعث می شود تا گروههای تندرو هیچ محدودیتی برای حمله به مسلمانان احساس نکنند. از جمله رسانه های مشهور در این زمینه فاکس نیوز است که با حمایت لابیهای اسرائیلی جنگ روانی گسترده ای را علیه اسلام و مسلمانان در آمریکا و سراسر جهان رهبری می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار