نوزادتان را در چمدان بگذارید +عکس

مسافرت رفتن همیشه بسیار سخت بوده است به چمدان های بسیار بزرگ برای حمل لباس ها نیاز است و مشکل بزرگ حمل کردن آن هاست. این مشکل اگر یه نوزاد هم داشته باشید بدتر هم می شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، به تازگی طرح هایی برای افرادی که مسافرت زیاد می روند و نوزاد هم دارند ارائه شده است که در نوع خود بسیار جالب است.

در این طرح که به نام "Ride On" شناخته می شود شما هم یک چمدان دارید و هم اینکه می توانید از آن به عنوان یک کالسکه استفاده کنید و فرزند کوچک خودتان را داخل آن قرار دهید.



این ایده در نوع خودش بسیار جالب است به گونه ای که در همین ابتدا با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است و مشتریان بسیار زیادی برای خودش پیدا کرده است.

در این چمدان که فضای مناسب برای گذاشتن وسایل به میزان لازم تعبیه شده است و در کنار آن نیز یک فضای مخصوص برای گذاشتن بچه ها وجود دارد. این فضا بسیار راحت است به گونه ای که بچه اصلا اذیت نخواهد شد.



همچنین نکته مهم در مورد ایمنی نوزادان است که آن را نیز شرکت سازنده کاملا تایید کرده است و اگر پدرو مادر حواسشان را جمع کنند هیچ اتفاقی برای نوزادها رخ نخواهد داد.




برچسب ها: نوزاد ، چمدان ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
چه بامزه است
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۳:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
یه فرشته
۱۲:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
چه بانمک
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۷:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
باور نکردنی است من که مادر ایرانی هستم حاضر نیستم بچه ام به خطر بندازم ولی خارجی ها چون خودشون مهم هستند فقط استفاده میکنن از این وسیله شاید !!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۱:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
خیلی جالب بود ممنون ..
Iran (Islamic Republic of)
پونه
۲۱:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
چه چیزایی
آخرین اخبار