حمله به دفتر پرس تي وي و العالم در دمشق و تلاش همزمان سناي آمريکا براي تحريم صداوسيمای ایران

دفتر شبکه های پرس تی وی و العالم نیمه شب جمعه دهم آذر ماه با انفجار یک بمب که توسط فردی بر روی یکی از ماشین های دفتر چسبانده شده بود ، هدف حمله تروریستی قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ در این حمله به چندین ماشین متعلق به دفتر از جمله ماشین ارتباط ماهواره ای (sng) به شدت آسیب رسید و خوشبختانه این حمله تلفاتی نداشت.

حمله به شبکه های پرس تی وی و العالم در دمشق در حالی صورت گرفت که نمایندگان سنای آمریکا همزمان با این انفجار پیشنهادی ارائه کردند که سازمان صداوسیما و رییس آن را در لیست سیاه تحریمهای آمریکا قرار داده و دارایی های آنها را بلوکه می کند.

این پیشنهاد که در چارچوب لایحه سیاست دفاعی آمریکا مطرح شده است همچنین شرکت هایی را که با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران کار می کنند به این لیست سیاه اضافه می کند.
این پیشنهاد به سنای آمریکا تحویل داده شده است و منتظر بررسی و رای گیری سناتورها و سپس مجلس نمایندگان خواهد بود . همچنین باراک اوباما امضا کننده نهایی خواهد بود.

حمله به دفاتر شبکه های پرس تی وی و العالم و همچنین اقدام نمایندگان سنای آمریکا علیه صداوسیما دو ماه پس از ترور «مایا ناصر» خبرنگار شبکه پرس تی وی و ترور نافرجام حسین مرتضی مدیر دفتر پرس تی وی و العالم در دمشق صورت می گیرد.

آقای مرتضی چندین بار مورد سوء قصد قرار گرفت و به طور مرتب تهدیدها علیه جان ایشان ادامه دارد.
برچسب ها: پرس ، العالم ، بمب ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار