نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خارج از NPT به هیچ درخواست فرا‌قانونی پاسخ نخواهیم داد / ترويج ذهنيت تمكين ايران از غرب توسط آمريكا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا و غرب برای اینکه نشان دهند تحریم‌ها اثرگذار بوده در حال ترویج این ذهنیت هستند که ایران در حال گفتگو و آماده مذاکره است تا مواضع خود را تعدیل و نقطه‌ نظرات غرب را تمکین کند ولي بايد بدانند ذره‌ای از حقوق ملت ایران عقب نخواهیم نشست.

 سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات مقامات غرب در مورد آمادگی ایران برای توافق در مذاکرات گفت: آمریکا و غرب در حال ترویج یک ذهنیت در میان افکار عمومی هستند که نشان ‌دهد تحریم‌ها در حال اثرگذاری است.
 
وي افزود: در حال حاضر آمريكا و غرب و بويژه اروپا از سوي افكار عمومي، احزاب و گروه‌هاي سياسي خود تحت فشار هستند كه نتيجه حاصل شده از تحريم‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران چيست؟
 
نقوي حسيني ادامه بود: تا كنو غرب هیچ دستاوردی از تحریم علیه ایران بدست نياورده است چراكه ایران تحریم‌ها را دور زده و همچنان استوار بر مواضع خود ایستاد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصريح كرد: آمریکا و غرب برای اینکه نشان دهند تحریم‌ها اثرگذار بوده در حال ترویج این ذهنیت هستند که ایران در حال گفتگو و آماده مذاکره است تا مواضع خود را تعدیل و نقطه‌ نظرات غرب را تمکین کند.

وی افزود: در اینجا ما صراحتا اعلام می‌کنیم که تحریم‌ها هیچ خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند و ثانیا ما از قبل هم اعلام کردیم که در چارچوب NPT و مقررات آژانس مذاکره می‌کنیم و هرگز میز مذاکره را ترک نکردیم.

نقوی حسینی در پایان اظهار داشت: ما خارج از NPT  به هیچ درخواست فرا قانونی پاسخ مثبت نخواهیم داد و در مذاکرات هم ذره‌ای از حقوق ملت ایران عقب نخواهیم نشست و حقوق ملت را با جدیت کامل دنبال خواهیم کرد.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار