اگر نوجوانتان اضافه وزن دارد حتما بخوانید!

نوجوان شما انرژی و علاقه کمتری برای برقراری روابط اجتماعی و فعالیت های گروهی دارد بنابراین تعداد دوستان کمتری هم دارد با همه این اخوال همچنان به خوردن علاقه دارد چرا که خوردن مخافظ و امنیت اوست.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛‌ و به نقل از هلت نیوز،نوجوانتان ختی ممکن است دچار اختلال خواب شود و خوابش کم زیاد و نامناسب می شود و دانستن این مسایل به شما کمک می کند تا بدانید که چاقی کودک شما ازار می دهد بنابراین او دیگر نیازی به تمسخر و تاکید های شما و اطرافیان ندارد.

گفتنی است در این مرحله کودک شما نیاز به همراهی شما دارد و باید انگیزه و اعتماد به نفس او را افزایش دهید و اگر چاقی در دیگر اعضای خانواده دیده می شود می توانید با نظر یک پزشک رژیم لاغری را به طور همزمان برا تمام اعضای خانواده اجرا کنید.

وقتی نوجوان می بسند که دیگر اعضای خانواده هم با او رژیم می گیرند غذا نخوردن برای او راحت می شود و در این صورت حتی انگیزه بیشتری برای ورزش کردن نیز پیذا می کند البته در صورتی که او را همراهی کنید .اگر قرار است که خانوادگی رژیم بگیرید این را بدانید که رژیم غذایی مناسب برای نوجوان با والدین حتما فرق دارد و این را يک پزشک تجويز کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار