شهید عبدالمهدی صافدل؛

یادبود رزمنده ای که روزهای پایانی سال ۹۱ به خیل یارانش پیوست

مراسم يادبود شهید مهندس حاج عبدالمهدي صافدل در تاريخ۹۲/۱/۲۰ از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۸ در مسجد حضرت وليعصر عجل الله (خوزستاني ها) واقع در خيابان خالد اسلامبولي برگزار خواهد شد.

به گزارش وبگردي باشگاه خبرنگاران ، شهید مهندس حاج عبدالمهدي صافدل از فرزندان دلير و غيرتمند دزفول بود که از دوران جواني بعنوان بسيجي پا به جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل گذاشت و در عمليات‌هاي مختلف شمال و جنوب غربي کشور شجاعانه با دشمنان این خاک جنگید. وی اولين بار زير خروارها خاک ساختمان هاي اطراف شهر آبادان ناشي از حملات هوايي دشمن گرفتار و پس از نجات يافتن و التيام صدمات جسماني در عمليات هاي مختلف حضور داشت. این رزمنده دفاع مقدس عاقبت بر اثر آلودگي ناشي از بمباران شيميايي دشمن بعثي دچار مجروحيت شيميايي گرديد. عارضه ای که همواره يادگاري از دفاع مقدس همراه ايشان بود و سرانجام پس از تحمل سال‌ها درد و رنج به علت مشکلات ريوي و تنفسي در سن ۴۷ سالگي در آستانه نوروز به خيل دوستان خود پيوست.

به همين مناسبت مراسم يادبودي در تهران در تاريخ۹۲/۱/۲۰ از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۸ در مسجد حضرت وليعصر عجل الله (خوزستاني ها) واقع در خيابان خالد اسلامبولي برگزار خواهد شد.

يادش گرامي وراهش پر ره رو باد.

منبع:‌ فرهنگ‌نيوز

انتهاي پيام/
برچسب ها: شهید ، صافدل ، رزمنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.