آيت‌الله حيدري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاييد صلاحيت‌نشدگان بايد با خضوع از نظر شوراي نگهبان تمکين کنند

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: تائيد صلاحيت نشدگان در انتخابات رياست‌جمهوري بايد با خضوع و تمکين از نظر شوراي نگهبان، در چارچوب قانون مسير خود را طي کنند.

"آيت‌الله محسن حيدري" عضو مجلس خبرگان رهبري، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه شوراي نگهبان در تائيد صلاحيت‌ها طبق قانون عمل کرده است، گفت: احراز صلاحيت 8 نفر از کساني که به عنوان نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري مطرح شده‌اند، طبق قانون بوده است و ما بايد در اين راستا از شوراي نگهبان تشکر کنيم.

وي افزود: تائيد صلاحيت‌‌نشدگان در انتخابات رياست‌جمهوري بايد با خضوع و تمکين از نظر شوراي نگهبان، در چارچوب قانون مسير خود را طي کنند.

حيدري با بيان اينکه کساني که در انتخابات رياست‌جمهوري تائيد صلاحيت نشده‌اند، بايد نظر شوراي نگهبان را فصل‌الخطاب قرار دهند، تصريح کرد: به طور حتم ملت ايران نسبت به کساني را که در خارج از دايره قانون و طبق نظر شوراي نگهبان عمل نکنند اقبالي نشان نخواهند داد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: بهتر است تمامي کساني که در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام کرده و تائيد نشده‌اند، در راستاي انجام امور ديگري در کشور وارد عمل شوند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار