در حکم قالیباف برای مظفر تاکید شد؛

قدرت در اندیشه اسلامی میدانی برای خدمت به مردم است / از تخریب‌های دروغین نمی‌هراسیم

محمد باقر قالیباف در حکم انتصاب حسین مظفر به ریاست ستاد خود تاکید کرد: روحیه بسیجی و همت جهادی لازمه تحقق «پیشرفت وعدالت» است و در این راه نباید از دادن جان، و سخت تر از آن تحمل بد اخلاقی ها وتخریب های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، متن کامل حکم انتصاب حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف چنین است.

برادرارجمند جناب آقای دکترحسین مظفر

با توجه به دانش،تعهد،کاردانی و سوابق درخشانی که از آن برخوردارید، جناب عالی را به عنوان ریاست ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برمی‌گزینم.

 قدرت در اندیشه سیاسی اسلام تنها امانتی سنگین و میدانی برای خدمت به بندگان خدا است. از این رو رقابت‌ها و تبلیغات انتخاباتی باید مصداقی از "مسابقه در خیرات" و منطبق با احکام شرع و قانون و نیز موازین اخلاقی باشد.

ما می خواهیم یادآور مردان بی ادعایی باشیم که بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند و نشان دهیم هنوز هم روحیه بسیجی و همت جهادی است که «پیشرفت وعدالت» را برای سرزمین کهن و پر افتخار ما به ارمغان می‌آورد. در این راه نباید از دادن جان، و سخت‌تر از آن تحمل بداخلاقی‌ها  وتخریب‌های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

شما که بحمدالله برخاسته از بیت جهاد و شهادت هستید، ثابت کرده اید که مناسب ترین فرد برای مدیریت و نمایش چنین هدف بلندی هستید. بی‌تردید تمام همکاران و هواداران این بنده ناچیز خدا، شما را در این راه دشوار کمک خواهند کرد.... و «خدا حامی مومنان است.»

محمد باقر قالیباف - 4/3/1392

یادآوری می‌شود حسین مظفر پیش از این رئیس ستاد ائتلاف سه گانه بود که اخیرا طی گزارشی به دبیر این ائتلاف از انجام شدن ماموریت‌های ستاد فوق و رای‌گیری از اعضا و ارائه جمع‌بندی آن به حجت الاسلام خاموشی خبر داده بود. مظفر در این نامه ضمن پایان فعالیت خود به عنوان رئیس ستاد ائتلاف سه گانه را نیز اعلام داشته بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، مظفر ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار