تمام اخبار پيرامون کنفرانس اپل + عکس

دريچه پيش از شروع کنفرانس اپل نگاهي به تمام اخبار از قبيل زمان عرضه به بازار، قيمت، مشخصات سخت افزاري پيرامون دو محصول بحث بر‌انگيز اين شرکت که در سايت هاي فناوري دنيا مطرح شده پرداخته است.

به گزراش خبرنگار دريچه ي فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعد از مرگ اسطوره ي جاودانه ي شرکت اپل رونق بازار محصولات اين شرکت هم کاهش پيدا کرد، iphone 5 چندان به مزاق مخاطبان اپل خوش نيامد و شروعي براي انتقاد هاي سنگين به تيم کوک (مدير فعلي شرکت اپل) شد.
 


اما سال جديد ميلادي که چندان خوب براي اپل آغاز نشده بود‌، به ميانه که رسيد مسير اپل کمي هموار تر شد، کنفرانس توسعه دهندگان اپل و معرفي سيستم عامل جديد تلفن و تبلت شروعي براي جذب مخاطبان بيشتر براي اپل شد.
ios 7 که تا به امروز تنها در اختيار برنامه نويسان و توسعه دهندگان شرکت اپل قرار داشته توانسته نظر آنها را به خود جلب کند.
اما همچنان برخي از خريداران محصولات اين شرکت ساز نارضياتي را کوک مي کردند و قيمت بالاي محصولات را عاملي براي فراري دادن هواداران اين شرکت مي دانستند.



خبرنگاران هم با کنجکاوي بسياري در اسرار اين شرکت، اخباري از معرفي آيفون ارزان قيمت دادند، آيفوني پلاستيکي که قرار است محصولات اپل را همه گير کند، به قدري اخبار در اين مورد زياد شد که بسياري منتظر بودند قبل از معرفي  iphone 5c برخي از سايت ها بررسي کامل آن را هم قرار دهند، اما بيايم نگاهي به برخي از اخبار مندرج در سايت هاي معتبر فناوري دنيا پيرامون محصولاتي که چند ساعت ديگر قرار است معرفي شود بيندازيم.
  گزارش داده 10 سپتامبر زمان دقيق معرفي دومحصول مهم از کمپاني اپل است، ايفون ارزان قيمت و معمولي، از مهمترين نکاتي که اين پايگاه خبري به آن اشاره کرده، تعدد رنگ هاي بدنه ‌در مورد iphone 5c و استفاده از پردازنده ي پرقدرت تر A7 و دوربين هاي قوي تر نسبت به مدل هاي قبلي در iphone 5s است، الته احتمال اضافه شدن NFC  و بهبود وضعيت باطري و همچنين افزايش وضوح تصوير و تغيير سايز صفحه نمايش از 4" به 4.7" از مورادي است که cnet در گزارش خود به آنها اشاره کرده است.













در گزارشي مهمترين تغييرات احتمالي iphone 5s را اضافه شدن سنسور تشخيص اثر انگشت بر روي دکمه ي home استفاده از فلاش دوگانه ي LED مي داند.





با قرار دادن تصويري از جعبه ي iphone 5S به بررسي جزئياتي از قبيل سنسور اثر انگشت اين تلفن هوشمند پرداخته است.



اخباري در مورد قيمت و زمان ورود به بازر iphone 5c مخابره کرده، قيمت ايفون ارزان قيمت را چيزي در حدود 400 دلار پيشبيني کرده و زمان عرضه ي آن را 20 سپتامبر در آمريکا دانسته است.





دنياي مجازي پر از اخبار مشابه پيرامون دو محصول بحث برانگيز شرکت اپل شده است که قرار است اين شرکت امشب پرده از سر آن بردارد.
 
لازم به ذکر است دریچه وبلاگ نویسی آنلاین خود را با مخابره ی آخرین اخبار کنفرانس اپل در ساعت 21:30 شروع خواهد کرد، با ما همراه باشید.
 

گزارش از : سامان صباغي
برچسب ها: دریچه ، خبر ، آیفون ، دانلود ، ارزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۲:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
گوشی فقط گلکسی بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
sdfsdf
۲۳:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
فقط ایفون
Iran (Islamic Republic of)
سوریtak
۲۰:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
فقط گلکسی و ممنون از سایت yjc
آخرین اخبار