گزيده‌اي از اخبار روز فضاي مجازي؛

تلاش جریان انحرافی برای تصاحب پست در دولت/جدید‌ترین سمت‌های خانوادگی در دانشگاه آزاد/ اخذ مجوز برای تاسیس دبستان؛ ماموریت جدید انجمن حجتیه

سرنوشت کنونی الواح هخامنشی نتیجه تعلل وزارت خارجه‌ دولت دهم، جدید‌ترین سمت‌های خانوادگی در دانشگاه آزاد، 18 سوالی که باید از احمدی‌نژاد پرسید!، شعری که آیت‌الله‌ حائری در فقدان همسرش سرود، اخذ مجوز برای تاسیس دبستان ماموریت جدید انجمن حجتیه، استیضاح وزیر کشور دارای ۳۰ امضا، دست‌یابی به پست‌های تاثیرگذار هدف جریان انحرافی و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

حمایت آمریکا از رانندگی زنان عربستانی

"جن پساکی" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که عربستان یکی از مهم‌ترین متحدان اصلی کشورش در منطقه محسوب می‌شود، در کنفرانسی خبری گفت: ما از برخورداری زنان از حقوق یکسان در جامعه سعودی حمایت می‌کنیم؛ همه مردم جهان از حقوق یکسان در برگزاری تجمعات و ابراز مسالمت آمیز عقاید خود برخوردار هستند و ما نگرانی خود را نسبت به رعایت نشدن حقوق بشر در عربستان به دولت سعودی اعلام کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم، جن پساکی تصریح کرد: قطعا از این احتمال که روزی زنان عربستانی هم بتوانند رانندگی کنند، حمایت می‌کنیم و قطعا از حق زنان سراسر جهان در تصمیم‌گیری برای زندگی و آینده خود، برخورداری از خدمات عمومی یکسان با مردان و به دور از هر گونه تبعیض و نابرابری حمایت خواهیم کرد.
 
سرنوشت کنونی الواح هخامنشی نتیجه تعلل وزارت خارجه‌ دولت دهم است

گیل استاین رییس مرکز شرق‌شناسی دانشگاه شیکاگو در آمریکا، که در حال حاضر برای شرکت در همایش بین‌المللی باستان‌شناسان جوان در ایران به‌سر می‌برد، درباره سرنوشت پرونده‌ی مربوط به توقیف این الواح، در دادگاه فدرال آمریکا در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: وقتی الواح هخامنشی ایران توقیف شدند: در سال 2005 دوبار به وزارت امور خارجه‌ ایران نامه نوشته شد تا برای دفاع از الواح هخامنشی به آمریکا بیایند همچنین مرکز شرق‌شناسی 2 میلیون دلار هزینه کرد تا ایران در دادگاه آمریکا حاضر شود و از پرونده الواح خود دفاع کند در حالی که اگر ایران در همان جلسه‌ نخست دادگاه حضور داشت، رأی دادگاه به نفع ایران می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه شیکاگو بعد از تعلل ایران، دو وکیل گرفت تا بتواند از پرونده الواح هخامنشی ایرانی دفاع کند، گفت: ما فقط نگهدارنده الواح بودیم، نه مالک و صاحب آن‌ها و دلیل عدم رد توقیف این الواح را با توجه به تغییر رابطه ایران با غرب، جدا بودن قوه قضاییه آمریکا، از وزارت امور خارجه و دولت اوباما است و این پرونده یک مورد قضایی است و باید مراحل قانونی خود را طی کند.



استاین همچنین در پاسخ به پرسشی درباره‌ دلیل سفر نکردنش به ایران در طول هشت سال گذشته بیان کرد: حضور من در ایران پس از هشت سال، نتیجه دیپلماسی فرهنگی است. در طول هشت سال گذشته، گرفتن ویزا و آمدن به ایران تقریبا کاری غیرممکن بود وگرنه من پیش از این هشت سال، در دولت آقای خاتمی، به ایران آمده بودم.


جایگاهی دیگر برای سمت‌های خانوادگی

فرزندان حمید میرزاده در حالی در سطوح مدیریتی دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت شده‌اند که پیش از این نیز فرزندان هاشمی رفسنجانی به ویژه در زمان مسئولیت ۳۱ ساله جاسبی، در این دانشگاه پست‌های مختلفی داشته‌اند، رئیس دانشگاه آزاد که چندی پیش به رویه مدیریت ۳۱ ساله جاسبی بر دانشگاه آزاد، مدیریت واحد علوم تحقیقات این دانشگاه را خود در دست گرفت، در اقدامی عجیب کلیه امور این واحد مهم دانشگاه آزاد را به پسر خود واگذار کرده است.

به گزارش عصرامروز، سلمان میرزاده پس از واگذاری ریاست واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد به پدر، به صورت غیر رسمی اداره این واحد را به عهده گرفته و فعالیت‌های آموزشی و مالی دانشگاه مذکور زیر نظر وی اداره می‌شود، در همین زمینه گفته شده پسر دیگر سرپرست جدید دانشگاه آزاد به نام احسان میرزاده به رتق و فتق امور پدرش در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مشغول است.

در حال حاضر یاسر هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی رفسنجانی به ترتیب به عنوان رئیس دفتر رئیس هیات امنا، معاون عمرانی و استاد علوم سیاسی در دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند.

 18 سوالی که باید از احمدی‌نژاد پرسید!

فرارو در مطلب طنزی نوشت: کامران دانشجو، وزیر علوم دولت محمود احمدی‌نژاد، گفته به خاطر رفاقتی که با آقای احمدی‌نژاد دارد، قصد کرده که 20 سوال را با ایشان مطرح کند، درست است که آقای احمدی‌نژاد، با ما رفاقتی ندارد، ولی ما که عاشق ایشان هستیم. اگرچه از قدیم گفته‌اند عشق یه سره مایه دردسره، ولی با این حال به خودمان حق می‌دهیم که ما هم 18 سوال از آن شخصیت بزرگوار بپرسیم:

1. آقای احمدی‌نژاد! ایده‌های موفق اقتصادی هشت سال اخیر، همه‌اش کار خودتان بود یا با آقای پژویان هم مشورت می‌کردید؟

2. آقای رئیس‌جمهور سابق! آن دفعه که تشریف بردید نیویورک، نفر 138ام از هیات 160 نفره که با شما تشریف بردند، خواهرزاده حاج اصغر، همسایه سرکوچه‌ای شما نبود؟ ماشاا... چقدر بزرگ شده. دانشگاه می‌رود یا ازدواج کرده؟

3. آقای دکتر! روز آخر از جیبتان یک لیستی از مفسدان اقتصادی درآوردید و به من دادید. نفر سوم را بدخط نوشته بودید، نتوانستم بخوانم. کی بود؟

4. آقای احمدی نژاد! سر ابرقدرت‌ها را که به طاق کوبیدید، چه صدایی داد؟

الف) ترق ب) پورت ج) زارت د) گورپ

5. آقای دکتر! شما فرموده بودید گنده‌تر از اوباما هم نمی‌تواند غلطی بکند؛ سه مورد گنده‌تر از اوباماها را نام ببرید. با رسم شکل.

6. شما که این قدر «هلو» دوست داشتید چرا این گونه آن را حیف و میل کردید؟

7. آقای احمدی‌نژاد! گفته بودید نمایندگان مجلس کاری نمی‌کنند، همینطوری نشسته‌اند یک دکمه را فشار می‌دهند. آن دکمه چیست؟ نام برده و توضیح دهید.

8. جناب دکتر! انگلیس جزیره کوچکی در کجاست؟

الف) غرب آفریقا ب) شمال آفریقا ج) بین کره شمالی و کره جنوبی د) بعد از چهارراه، انتهای خیابان

9. آقای احمدی‌نژاد! مشکل ما الان موی بچه‌های ماست؟ نه واقعا مشکل ما الان اینه؟

10. آقای دکتر یکی از دوستان اینجانب 16 میلیارد سرمایه اولیه دارد و می‌خواهد با آن دانشگاه تاسیس کند، این رقم کافی است یا جلوی بچه بگذارد، بچه قهر می‌کند؟

11. با چه نرم‌افزاری و از کجا این آمارها را استخراج می‌کردید؟

12. برای انتخابات بعدی هم «رایحه خوش خدمت» را پر خواهید آکند؟ یا خواهید پراکند؟

13. آقای احمدی نژاد! شما که همیشه با مردم اینجوری بودید (اسمایلی کف دست)، بیایید بینی و بین ا... بفرمایید علی دایی را شما عزل کردید یا فدراسیون؟

14. آقای دکتر چه کار می‌کردید که تا وارد ورزشگاه می‌شدید، اگر 10 بر صفر هم جلو بودیم در عرض 10 دقیقه، تیم استاد می‌شد؟

15. چرا بعضی وقت‌ها وسط مصاحبه، طوری از جایتان نیم‌خیز می‌شدید که آدم فکر می‌کرد الان می‌گذارید زیر گوش مجری؟

16. آقا واقعا دولت روحانی چطور توانست خزانه پر شما را در عرض دوماه جارو کند، که الان چیزی در خزانه نداریم؟

17. اعضای خانه سینما خدمت آقای شمقدری التماس دعا داشتند، سلام دوستان را به ایشان ابلاغ فرمودید؟

18. حرف‌هایی که راجع به رئیس دفترتان می‌زدید، واقعی بود یا «شوخی-بازی» در می‌آوردید، بخندیم؟


شعری که آیت‌الله‌حائری در فقدان همسرش سرود



جهان
نوشت، آیت‌الله حائری شیرازی پس از فوت همسر خود شعری را در وصف وی سروده است که متن این شعر به شرح زیر است:


 

هنگامی که جاسوسی جان‌های بی‌شماری را نجات می‌دهد!


روزنامه گاردین انگلیس از ماه ژوئن شروع به انتشار افشاگری‌های ادوارد اسنودن، مقاطعه‌کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا از این ‌آژانس و مراکز ارتباطی دولت انگلیس کرد.

به گزارش ایسنا، دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس در این خصوص عنوان کرد که قانونگذاران کشورش تا به اینجا برخورد جدی نکرده‌اند اما اگر رسانه به انتشار چنین مطالبی پایان ندهند، دولت انگلیس با آن‌ها برخورد می‌کند و ممکن است دولت انگلیس به طور رسمی از رسانه‌ها و سردبیران بخواهد که به دلایل امنیت ملی از انتشار این اخبار خودداری کنند.

وی در ادامه افزوده است: ما در کشوری آزاد زندگی می‌کنیم و رسانه‌ها نیز در انتشار مطالب آزادند اما به ویژه روزنامه گاردین امنیت این کشور را کاهش داده است و کامرون در پاسخ به پرسش اعضای پارلمان انگلیس مدعی شد که نظارت و جاسوسی جان‌های بی‌شماری را نجات داده است.

اخذ مجوز برای تاسیس دبستان؛ ماموریت جدید انجمن حجتیه

بر اساس اخبار رسیده از محاقل خصوصی انجمن حجتیه، این انجمن به اعضای خود توصیه کرده است به دنبال گرفتن مجوز تأسیس دبستان‌های غیرانتفاعی باشند، همچنین این انجمن تأکید کرده است که اعضاء کارهای تبلیغاتی خود را از مقطع دبستان جهت آموزش کودکان و نهادینه شدن این آموزش‌ها آغاز کنند.

به گزارش دانا، انجمن حجتیه تشکیلاتی است که در ابتدا با هدف اصلی، دفاع از اسلام در مقابل بهائیت و تلاش برای "فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر" در سال ۱۳۳۲ به رهبری یک روحانی شیعه به نام شیخ محمود حلبی تأسیس شد؛ این گروه را در سال ۱۳۶۲ پس از تذکر امام خمینی (ره) در خصوص ارتجاع و خیانت این انجمن تعطیل شد ولی در حال حاضر برخی وابستگان به آن جریان فکری فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

علت اصلی اختلاف انجمن حجتیه با مذهب تشیع آن است که آن‌ها معتقد به تلاش برای تشکیل حکومتی اسلامی تا پیش از ظهور امام عصر نیستند و هدفشان ترویج گناه برای ظهور امام زمان (عج) است و در حال حاضر بزرگترین حامی انجمن حجتیه رژیم اشغالگر اسرائیل است.

خواب نیمروزی آقای وزیر در جلسه کمیسیون!
 
یکی از وزرای کابینه تدبیر و امید در حین جلسه یکی از کمیسیون ها در مجلس شورای اسلامی به خواب رفت. این وزیر اقتصادی که از اعضای کهنسال کابینه به شمار می‌رود اخیراً با دعوت یکی از کمیسیون‌های تخصصی به خانه ملت رفت. وی در هنگام جلسه کمیسیون و در اوج بحث‌های تخصصی و در حالی که در راس جلسه و در کنار رییس کمیسیون نشسته بود، به خواب می‌رود.

به گزارش جهان، این رفتار، تعجب و واکنش نمایندگان را برانگیخت و گفته می‌شود که علت خواب وی در جلسه، فعالیت و خستگی ناشی از بالا رفتن سن بوده است. یکی از نمایندگان در گفتگو با جهان‌نیوز با انتقاد از رفتار وزیر گفت: انتظار نمایندگان از وزرای دولت دکتر روحانی این است که بخاطر مشکلات فراوان کشور تلاش خود را چند برابر کنند نه اینکه حتی به اندازه قبلی‌ها هم کار نکنند.
وی افزوده است که البته اغلب وزرا افرادی پرکار هستند و خود شاهدم که شبانه‌روز کار می‌کنند اما اینگونه رفتارها وهن مجلس است و اگر آقای وزیر خسته هستند یا نمی‌توانند پاسخگو باشند بهتر است که استراحت کنند و مسئولیت را به شخصی توانا واگذار کنند.


روشنگری سیاسی نباید شخصی و جناحی باشد

حاج منصور ارضی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت رزمندگان اسلام، در پاسخ به اینکه امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، مداحان چگونه می‌توانند در کسوت حماسه‌سازان سیاسی و اقتصادی درآیند، اظهار داشت: اول ما باید حماسه‌سازانی که برای سربلندی میهن اسلامی زحمت کشیدند را لااقل بشناسیم، بعضی از پشت جبهه‌ای‌ها زیباتر از خط مقدمی‌ها حماسه‌آفرین بودند.

وی با اشاره به اینکه همه باید قرآنی فکر کنند، باید دید چه کسی قرآن می‌خواند و چه کسی از قرآن پند می‌گیرد؟! گفت: شاید قرآنی که از صدا و سیمای عربستان سعودی پخش می‌شود بیشتر از هر جای دیگری باشد ولی کفرشان و کمک‌شان به آمریکائیها، صهیونیست‌ها و به کلی جبهه کفر از همه جای دیگر هم بیشتر است. ما می‌گوییم حماسه‌سازی کنیم و بهترین تبعیت از رهبری مخالفت نکردن با ایشان است.
 
این مداح اهل بیت در پاسخ به این سوال که نقش یک مداح یا ستایشگر در روشنگری اجتماعی و مسائل سیاسی باید چگونه باشد، بیانداشت: روشنگری نباید شخصی و جناحی باشد. باید برای دین و رضای الهی باشد. یک مداح باید خودش اهل بصیرت و معرفت باشد، سیاست هم اگر در عمل باشد سیاست حقیقی است ولی اگر زبانی و ظاهری باشد سیاسی‌بازی می‌شود، سیاست یعنی درایت! بعضی‌ها سیاست را مکر تعریف می‌کنند و روی آن را پوشش می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست واقعی یعنی یک قهرمان ملی ما که یک گام مانده مدال طلا را برای خود و میهنش تصاحب کند ولی با اقتدار، افتخاری بالاتر را به دست می آورد و آن‌هم مبارزه نکردن با حریف غاصب صهیونیستی است، گفت: هیأتی که از نظر فکری سیاسی و عقیدتی به خط فکری مداح نمی‌خورد بر او واجب است که آن هیأت را رها کند. اگر انتقادی به عملکردها دارند حرفی نیست ولی اگر اساس خط فکرشان ضدانقلاب و بی‌توجهی به رهبری است نباید در آن هیأت بمانیم.
 

تا‌کنون هيچ مقام امنيتي به من نگفته مصاحبه نکن

صادق زيبا كلام در پاسخ به اینکه چطور است كه شما براي گفتگو مورد مسائل مختلف با همه رسانه‌ها چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب مصاحبه مي‌كنيد، اظهار داشت: من معتقدم هيچ قيدي براي گفتگو با رسانه‌هاي مختلف وجود ندارد، بنابراين هر رسانه‌اي كه با من صحبت كند از سايت كلمه تا خبرگزاري فارس گفتگو مي‌كنم، عقايدي دارم كه هر رسانه‌اي در مورد آن از من سوال كند من آنچه را به آن معتقدم با آن رسانه در ميان مي‌گذارم.

زیباکلام در گفتگو با افکارنیوز، در پاسخ به این سوال که آيا تا به حال به دليل انتقادات تندي كه به دولت‌ها كرده‌ايد برخوردي با شما شده است؟ آيا به دليل انتقاداتتان تا به حال از شما شكايت شده است، گفت: خير. تا به حال هيچ مقام امنيتي به من نگفته كه به شرق مطلب نده يا با افكارنيوز صحبت نكن اما چند بار از من شكايت شده است؛‌ يكي از شاكي‌هاي من سردار نقدي است كه چندي پيش از من شكايت كرد و پيشترها هم خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران از من شكايت كردند.

این استاد دانشگاه در جواب این پرسش که مي‌توان گفت رابطه فاميلي شما با خانواده آقاي توكلي باعث شده تا حاكميت برخورد جدي با شما نداشته باشد؟ آيا به دليل اختلاف عقايد سياسي با خانواده توكلي مشكل خانوادگي براي شما پيش آمده است، تصریح کرد: جواب اول اینکه خير به هيچ وجه،‌ به بنده به خاطر اينكه دخترم داماد آقاي توكلي است نه لطفي شده و نه مصيبتي وارد شده است و در مورد بخش دوم سوالتان بايد بگويم كه من همیشه سعی می‌کنم رعایت‌شان کنم و به ‌ایشان احترام بگذارم البته اوج مشکلات‌مان زمانی بود که سارا و زهیر تازه با هم ازدواج کرده بودند؛ در دوره اصلاحات و البته یکی از مواهب رئیس‌جمهور شدن دکتر احمدی‌نژاد، نزدیک کردن من و دکتر توکلی به همدیگر بود.

وی در پایان در جواب این سوال که چند وقت پيش تصویري از شما در فضاي مجازي منتشر شد كه سوار بر پرايد بوديد، شما آن را تاييد مي‌كنيد؟ اين ماشين متعلق به خود شماست، گفت: حقيقت را بخواهيد من به ندرت از اتومبيل شخصي استفاده مي‌كنم؛ ‌اما گاهي از آن پرايد استفاده مي‌كنم كه مال من نيست.

فرح و هویدا در دیوار چین

افکارنیوز
نوشت، تصویری از فرح و هویدا در دیوار چین



انگلیس اوراق قرضه اسلامی منتشر می‌کند

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس قرار است یک "شاخص سهام اسلامی" در بورس لندن افتتاح کند. وی همچنین قرار است برنامه دولتش را برای انتشار اوراق قرضه اسلامی اعلام کند، در متن سخنرانی کامرون آمده است هدف از این اقدام شناسایی فرصت‌های مالی مسلمانان است.

به گزارش تسنیم، کامرون روز سه‌شنبه در جمع ۱۸۰۰ مقام سیاسی و اقتصادی در نهمین مجمع اقتصاد اسلامی جهان در لندن سخن خواهد گفت و این نخستین‌بار است این مجمع در کشوری غیراسلامی برگزار می‌شود، کامرون تلاش می‌کند پیوند اقتصادی محکم‌تری با جهان اسلام برقرار کند.

اقدام عجیب 2 سرباز در کنار پرچم جنجال آفرید

تصاویر منتشر شده از احترام نظامی دو سرباز انگلیسی در استان هلمند افغانستان که در کنار پرچم بریتانیا ایستاده‌اند، جنجال‌آفرین شد و یکی از فرماندهان نظامی این کشور نیز از برخورد قاطع با این دو سرباز خبر داده است.





به گزارش استان‌نیوز، بعد از انتشار این تصاویر در رسانه‌ها، شخصیت‌های نظامی و سیاسی واکنش‌های متعددی نشان داده‌اند و یکی از نمایندگان مجلس انگلیس در این خصوص گفت: پیگیر این موضوع خواهیم بود و تا آخر آن را دنبال خواهیم کرد.

محفلی گرم از یاران قدیم در گذشته



استیضاح وزیر کشور دارای ۳۰ امضا است

فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به کارکرد چندماهه وزارت کشور و عملکرد چندماهه وزیر، عده‌ای از همکاران در مجلس نسبت به عملکرد وی انتقاداتی دارند، اظهار داشت: این انتقادات در بحث تعامل و همچنین مواردی است که باید وزارت کشور با سایر دستگاه‌ها هماهنگ‌تر عمل می‌کرد.

بشیری در گفتگو با شبستان تصریح کرد: در حال حاضر طرح استیضاح وزیر کشور دارای 30 امضا است که هر روز نیز به این امضاها اضافه می‌شود و از احتمال اعلام وصول‌شدن طرح استیضاح وزیر کشور در هفته آتی خبر داد و گفت که ما معتقدیم در رابطه با انتصابات و عدم تعامل با نمایندگان و کسانی که بر دولت نفوذ دارند و همچنین در بحث استانداران وزیر کشور به خوبی عمل نکرده است، به همین دلیل طرح استیضاح وی را تهیه کردیم.

دست‌یابی به پست‌های تاثیرگذار هدف جریان انحرافی است


تعلل در انتخاب استانداران و مسئولان ارشد اجرایی استان‌های این روزها دیگر نقل محافل شده است و این انتقادات حالا به حدی رسیده که برخی نمایندگان قصد استیضاح وزیر کشور را دارند.

به گزارش اعتدال، برخی افراد نزدیک به تیم مشایی با حمایت برخی لابی‌های نام‌آشنا در‌صدد هستند تا آنجا ممکن است پست‌های کلیدی دولت یازدهم را از آن خود و حلقه معروف کنند و این گزارش حاکی است یکی از اولویت‌های جریان انحرافی دست‌یابی به پست‌های تاثیرگذار انتخاباتی همچون فرمانداری‌ها از جمله فرمانداری تهران است.

یک مقام آگاه در همین خصوص از انتصاب نصرالله ابراهیمی به فرمانداری تهران خبر داد و گفت: نامبرده از سال 84 سیر ترقی خود را شروع کرد و با نزدیکی به حلقه مشایی توانست در همان ابتدای پیروزی احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دفتر نوذرپور اولین استاندار دولت نهم انتخاب شود. وی پس از ادغام سازمان برنامه و بودجه در استانداری‌ها، مدیرکل برنامه‌ریزی استان زنجان شد که همان زمان نیز به علت عدم سابقه و تخصص نامبرده انتقاداتی را مطرح کردند.

پس از جابجایی نوذرپور از استانداری زنجان، با حمایت جریان انحرافی، ابراهیمی به عنوان مدیرکل اداری مالی استانداری تهران منصوب شد. وی سپس در اندک زمانی از سوی مرتضی تمدن از استانداران مورد اعتماد رحیم مشایی به معاونت منابع انسانی استانداری تهران منصوب شد و همین زمان مقارن با اخراج و تبعید نیروهای منتقد دولت احمدی‌نژاد و شخص رحیم مشایی از استانداری تهران شد.



حاج محسن طاهری بر مزار عماد مغنیه
    
حاج محسن طاهری که در ایام عید غدیر برای مداحی به لبنان دعوت شده بود ، بر سر مزار عماد مغنیه فرمانده شهید مقاومت حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.



نقویان: کار فرهنگی انسان فارغ‌البال با تیم قوی می‌خواهد

حجت‌الاسلام نقویان مشاور سابق رضا صالحی‌امیری در وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با تسنیم، با اشاره به فعالیت‌های صالحی امیری در وزارت ورزش و جوانان گفت: هم بنده به عنوان کسی که در این مدت مشاور فرهنگی وی بودم و هم دوستان دیگری که به‌عنوان همکار، معاون و مشاور مشغول بودند و همه آن‌ها از انسان‌های خوشنام و مقبول جامعه ورزشی بودند، اعتقاد دارند صالحی امیری در این مدت سنگ بناهای خوبی را برای تحول عمیق و ریشه‌ای در وزارت ورزش و جوانان ایجاد کرد.

مشاور سابق صالحی‌امیری در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان به‌عنوان مشاور در وزارت ورزش و جوانان فعالیت خواهید کرد، اظهار داشت: من شب قبل از رای‌گیری استعفای خود را نوشتم و در آن استعفانامه آورده بودم که به دلیل مشغله‌هایی که در دانشگاه و حوزه‌های دیگر دارم، نمی‌توانم ادامه فعالیت دهم.

نقویان افزود: همچنین در این مدتی که در وزارتخانه ورزش و جوانان بودم، دیدم کار فرهنگی انسان فارغ‌البال با تیم قوی می‌خواهد که من آن تیم را نداشتم ضمن اینکه فارغ‌البال هم نبودم لذا استعفا دادم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار