5 روش ساده برای "کوچک کردن شکم"

اگر می خواهید به راحتی شکم تان را کوچک کرده و تناسب اندام داشته باشید این 5 روش را فراموش نکنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ بررسی ها نشان می دهد که مصرف روغن در انواع مختلف حتی روغن زیتون ( در صورت مصرف زیاد) منجر به روز "چاقی دور شکم" و پهلو شده که حاصل از تجمع و سفت شدن چربی در این نواحی است که در حقیقت همه این مشکلات از مصرف نادرست روغن ها چه جامد و چه انواع گیاهی آن سرچشمه می گیرد.

تحقیقات نشان می دهد که در این شیوه هر چقدر بشقاب غذا بزرگتر باشد ما آن را پرتر می کنیم و در نتیجه به علت وجود نوعی طمع به آن غذای بیشتری می خورد و پرخوری می کنیم که این عمل در دراز مدت تبدیل به نوعی عادت غذایی شده و حجم غذا و در نتیجه لایه های چربی زائد بدنمان به مرور بیشتر و بیشتر می شود.

هیچ رژیم غذایی خاصی برای رفع "چربی های موضعی" وجود ندارد. ناگفته نماند که بررسی ها نشان داده است به جای مصرف روغن درحین آماده ساز یا طبخ غذا اگر آن را یک بار و بعد از پخت روی غذاها اسپری کرده تا میزان  ۵۰درصد در مصرف روغن در غذاها صرفه جویی شده و همین امر نیز از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن می تواند جلوگیری کند.

1 - پیاده روی:
یکی از ساده ترین راه های آب کردن چربی شکم و اطراف کمر پیاده روی می باشد که حداقل باید ۳۰دقیقه در روز وبه طور مرتب انجام گیرد و پیاده روی شما باید سریع و به هدف "ورزش" انجام گیرد، نه برای خرید رفتن یا تماشای ویترین مغازه ها.

2 - ورزش دوچرخه زدن: 
برای انجام این ورزش باید روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف پاهایتان قرار دهید و پاهای خود را بالا ببرید و در هوا رکاب بزنید و این کار را تا ۲ دقیقه ادامه دهید و سپس پاهای خود را پایین آورده دوباره این کار را تکرار کنید این ورزش باعث آب شدن چربی های اطراف کمر شما می شود.

3 - پاها با زاویه ی ۹۰درجه: 
در این روش که بسیار شبیه  دوچرخه سواری در هوا می باشد باید روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را به یک سطح نزدیک کرده و زاویه ی ۹۰ درجه با آن سطح بسازید و شروع به بالا و پایین کردن پاهای خود بکنید به حالت رکاب زدن  ،این ورزش باعث تقویت "عضلات شکمی" شما می شود

4 - چرخش تنه: 
این ورزش باعث باریک شدن کمر می شود و شما می توانید در منزل یا باشگاه به راحتی آن را انجام دهید، برای انجام این "ورزش" باید تکیه گاهی را با دست گرفته سپس به سمت چپ و راست بچرخید.

5 - طناب زدن:
این ورزش را که حتما از دوران کودکی به یاد دارید، بله طناب زدن به خصوص در هوای آزاد باعث آب شدن چربی های اطراف شکم و کمر می شود.

منبع: jamnews.com

انتهای پیام/


پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
خیلی عالی بود ممنون از راهنمایتون
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام با تشکر از مطالب علمی تون، من هر چه تلاش میکنم لاغر نمی شم چکار کنم؟
Iran, Islamic Republic of
تینا
۱۷:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
خیلی کوتاه بود مرسی
Iran, Islamic Republic of
آیه
۰۸:۲۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
ممنون از مطلب ساده ولی مفیدتون
Iran, Islamic Republic of
ندا
۱۱:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مرسی،از مطالب مفیدتون استفاده بردم
Iran, Islamic Republic of
محمد
۱۲:۵۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
متشکر
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
خیلی خوب بود ولی مطالب کم بود.ممنون از راهنمایتون
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
مرسی برنامه فشرده(زود آب کردن شکم)چی هست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
خوب بود
Iran, Islamic Republic of
ممنون
۱۵:۲۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
مریس
Iran, Islamic Republic of
رسپینا امینی
۲۱:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
مطالب خوب ولی کوتاه بود
آخرین اخبار
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر