کرمان/

بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

خیزش انقلابی و آکنده از اعتقاد ملت فهیم و آزاده ایران در خرداد 42 در سایه سار رهبری یادگار پاک پیامبران و اولیای الهی روح الله بزرگ که با معرفی اسلام ناب محمدی(ص) کرامت، عزت وشوکت را برای مردمان آزاده این سرزمین به ارمغان آورد و استمرار این مبارزه و جوشش شکوهمند تا بهمن 57 هنگامه ی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، موهبت عظیم الهی و عطیه خداوند متعال در پاسخ به خداجویی و آزادی خواهی این ملت شریف بود.

جای بسی شکر به ساحت قدسی پروردگار منان است که توفیق درک حضوری دوباره در گرامی داشت این تحول شگرف و اعجاز عظیم را با خدمت به انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر دستیابی به آرمان های بلند آن را نصیب مردم مؤمن و بصیر ایران اسلامی فرمود.

آری 22 بهمن روز برچیده شدن بساط ظلم ایادی استکبار وپیروزی مستضعفان و برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان است.

و اینک جمهوری اسلامی در حالی وارد سی وششمین سال استقرار خود می شود که ملت فهیم و همیشه در صحنه با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مقابل توطئه و تهاجم دشمنان تا بن دندان مسلح این انقلاب الهی ایستاده اند.

شکی نیست در استمرار این عزت وعظمت اسوه ساز مردم خداجو و ولایتمدار دیار کریمان با هدف صیانت از میراث ارزشمند حضرت امام (ره) و لبیک به ندای مقام منیع ولایت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بار دیگر صحنه های بی نظیری از انسجام ،اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار خواهند داد.

و در سایه وحدت و یکپارچگی با اقتدا به رهبر وپیشوای مسلمانان و مظلومان جهان ، فریاد شکست و نابودی مستکبران و نوید استیلای اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا طنین انداز خواهند کرد که آن امام فرزانه (مدظله العالی )فرمودند: دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است./ش

برچسب ها: بیانیه ، بهمن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.