آمریکا از ضرب و شتم يک جوان آمريکايی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد

آمریکا از انتشار خبری مبنی بر اینکه پلیس اسرائیل یک نوجوان آمریکایی زندانی را به شدت کتک زده است، به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که تنش بین اسرائیل و فلسطینی ها تشدید شده است، آمریکا روز شنبه از انتشار خبری مبنی بر اینکه پلیس اسرائیل یک نوجوان آمریکایی زندانی را به شدت کتک زده است، به شدت ابراز نگرانی کرد.


وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای " تحقیق سریع، شفاف و معتبر " را درباره توسل افراطی به زور علیه "طارق ابو خضیر "15 ساله پسر عموی نوجوان فلسطینی را که سه شنبه شب ربوده و سوزانده شد، خواستار شد.

 "جنیفر ساکی" سخنگوی این وزارتخانه با تایید زندانی بودن این نوجوان آمریکایی در اسرائیل از ملاقات نماینده کنسولگری آمریکا با او در روز شنبه خبر داد.

وی اعلام کرد واشنگتن از تشدید خشونت ها به شدت نگران است و از همه طرف ها می خواهد تدابیری را برای برقراری آرامش و ممانعت از آسیب رسیدن به بی گناهان اتخاذ کنند.

بعد از کشته شدن "محمد ابو خضیر " نوجوان 16 ساله فلسطینی که به نظر می رسد در تلافی کشته شدن سه جوان صهیونیست روی داده است نا آرامی ها در جامعه اعراب اسرائیل تشدید شده است.

پلیس اسرائیل که با نا آرامی های روزانه رو به رو است روز پنجشنبه طارق ابو خضیر پسر عموی او را در منطقه شعفاط به شدت کتک زد.
او قرار است روز یکشنبه در بیت المقدس در دادگاه حاضر شود.

در ویدئو منتشر شده در شبکه های اجتماعی افراد باتوم به دست که به نظر می رسد مامور پلیس هستند یک فرد نیمه هوشیار را کتک می زنند.

"لوبه سامری"، سخنگوی پلیس اسرائیل از تایید اینکه این فرد طارق ابو خضیر است، خودداری اما اعلام کرد این فرد از جمله شش فلسطینی است که روز پنجشنبه دستگیر شدند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار