اختصاصی باشگاه خبرنگاران/

"بدهی مالیاتی" عده‌ای از ورزشکاران تسویه شد

رییس کل امور مالیاتی کشور گفت: در حال حاضر فصل جابه‌جایی ورزشکاران و بستن قراردادهای جدید است که انتظار می‌رود باشگاه‌ها و فدراسیون یک نسخه از قرارداد خود را برای سازمان امور مالیاتی نیز بفرستند تا مانند سنوات گذشته اختلاف نظری ایجاد نشود.

علی عسکری، رییس کل امور مالیاتی کشو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با بدهی مالیاتی ورزشکاران اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که از سوی فدراسیون و باشگاه‌ها صورت گرفت و در پی مذاکرات انجام شده، مقرر شد تا ورزشکارانی که در سنوات قبل بدهی مالیاتی داشتند در پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از ورزشکاران مراجعه کرده و بدهی خود را تسویه نمودند، افزود: انتظار است در شرایط فعلی که اظهارنامه‌‌های امسال را ارائه می‌دهند با وجود شرط تسویه بدهی سنوات قبل مؤدیان، این گروه نیز اظهارنامه‌های خود را همراه با پرداخت بدهی مالیاتی گذشته ارائه دهند.

رییس کل امور مالیاتی کشور گفت: در حال حاضر فصل جابه‌جایی ورزشکاران و بستن قراردادهای جدید است که انتظار می‌رود باشگاه‌ها و فدراسیون یک نسخه از قرارداد خود را برای سازمان امور مالیاتی نیز بفرستند تا مانند سنوات گذشته در عملکرد امسال اختلاف نظر با باشگاه‌ها و ورزشکاران ایجاد نشود.

 عسکری اضافه کرد: همان‌طور که اعلام کردیم اگر در موعد مقرر مؤدی اظهارنامه خود را ارائه ندهد، نظام مالیاتی از ابزارهای قانونی استفاده می‌کند و ممکن است برای برخی ورزشکاران سختی‌هایی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: فرض ما آن است که ورزشکاران نیز مانند سایر مؤدیان خوش‌حساب باشند و واقعاً انتظار ما آن بود که اگر ورزشکاری مالیات خود را نمی‌دهد، باشگاه و فدراسیون در قراردادها تجدیدنظر کنند ولی نمی‌دانیم باشگاه‌ها چقدر پایبندند اما ما بر تکلیف قانون خود پافشاری می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار