باتری این گوشی هوشمند هیچ گاه تمام نمی‌شود!

داشتن یک گوشی هوشمند و یا تبلت قدرتمند بسیار خوب است، ولی نه زمانی که باتری آن به سرعت تمام می‌شود و نیاز است ‌مدام شارژ شود؛ اما نظر شما در مورد داشتن گوشی هوشمندی که هیچ‌ گاه باتری آن تمام نمی‌شود، چیست؟ ‌آماده باشید تا با این گوشی هوشمند آشنا شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، داشتن یک گوشی هوشمند و یا تبلت قدرتمند بسیار خوب است، ولی نه زمانی که باتری آن به سرعت تمام می‌شود و نیاز است ‌مدام شارژ شود؛ اما نظر شما در مورد داشتن گوشی هوشمندی که هیچ‌ گاه باتری آن تمام نمی‌شود، چیست؟ ‌آماده باشید تا با این گوشی هوشمند آشنا شوید.

یکی از حوزه‌هایی که هنوز در فن‌آوری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با چالش اساسی روبه‌روست و نتوانسته خود را همگام با پیشرفت دیگر حوزه‌های مرتبط به‌روز‌رسانی کند، حوزه مربوط به باتری است. این موضوع بیش از همه در ارتباط با پیشرفت فن‌آوری در دیگر حوزه‌های سخت افزاری است که بناچار عمر باتری را کاهش می‌دهد.

بنا بر این گزارش، سازندگان گوشی‌های هوشمند بسیار تلاش می‌کنند با ترفند‌های گوناگون، عمر باتری گوشی‌های هوشمند را افزایش دهند؛ اما این موضوع هنوز نتوانسته ‌مخاطبان و مشتریان را اقناع کند. این در حالی است که گویا بالاخره یکی در این میان روشی جدید و خلاقانه به دست داده ‌که شاید به وسیله آن‌ برای همیشه مشکل باتری گوشی‌های هوشمند حل و رفع شود.

اگر تاکنون نام VIRO به گوش شما نخورده، ‌نگران نباشید، چون شما تنها کسی نیستید که از این برند چیزی نشنیده‌اید. قرار است‌ این شرکت در اول ماه اکتبر، از گوشی هوشمندی ‌رونمایی کند که تاکنون کسی از آن چیزی نشنیده است؛ البته اطلاعاتی که این شرکت در خصوص این گوشی هوشمند داده، ‌بسیار مبهم است، ولی آنچه درباره آن حتمی شده است اینکه این گوشی هوشمند به هیچ وجه نیاز به شارژ ندارد.

اما این مهم از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ این شرکت در صفحه فیس‌بوک خود اشاره کرده است: ما بر سه گونه انرژی تجدید‌پذیر تمرکز کرده‌ایم که منجر به ذخیره انرژی و شارژ بودن همیشگی VIRO می‌شود؛ بدون آنکه نیاز باشد ‌شما ‌کار خاصی کنید. ما این انرژی‌ها را بهینه کرده و برای کاربرد در VIRO تطبیق داده‌ایم و خلاصه آنکه با این کار، احترام خود را به محیط زیست و زندگی نشان داده‌ایم‌.



اما اگر گمان می‌کنید، این گوشی هوشمند،‌ گوشی با امکانات پایین و سخت‌افزارهای متوسط است، کاملا در اشتباهید. این شرکت در صفحه فیس‌بوک خود آورده که گوشی هوشمند VIRO از یک دوربین ۲۰.‌۷ مگاپیکسل برخوردار است و همچنین از یک سیستم عامل جایگزین بهره می‌برد و قطعا چیپ Snapdragon از نوع ۸۱۰ SoC در آن به کار رفته است؛ یعنی یک شروع خوب!

هرچند هنوز از جزئیات کارایی این گوشی هوشمند اطلاعی در دست نیست، گویا یکی از راه‌های کسب انرژی در این گوشی هوشمند، استفاده از انرژی خورشیدی باشد! این گوشی هوشمند به نظر در سال ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد شد؛ هرچند در ماه اکتبر از آن رونمایی می‌شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: وبگردی ، باتری ، گوشی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.