حضور بشار اسد در نماز عید قربان+ تصاویر

رئیس جمهور سوریه امروز در نماز عید قربان شرکت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری سانا، رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز در مراسم برگزاری نماز عید قربان در مسجد "نعمان بن بشیر" دمشق شرکت کرد.

تلویوزیون سوریه امروز تصاویری از بشار اسد را در حالی که درحال ورود به مسجد "نعمان بن بشیر" بود پخش کرد که طی آن وی مورد استقبال شیخ "بدرالدین حسون" مفتی ارشد سوریه و محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه قرار گرفت.




همچنین در خطبه‌هایی که پس از برگزاری نماز عید، توسط شیخ "عدنان فیونی"، مفتی دمشق وحومه دمشق ایراد شد وی گفت: عید ارتباط زندگی مردم با سرور و شادی است؛ اما عید داخل خانه های ما نشده است؛ چرا که غرب و حامیان آن تصمیم گرفته‌اند که کشور ما را میدان جنگی به منظور تصفیه حساب‌ها و اجرای منافع و دستور کارهای خود قرار دهند.

وی همچنین دراشاره به حملات ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در داخل خاک سوریه گفت: ما در پیشگاه خداوند عزوجل تعهد می دهیم که کشورمان را ازاین توطئه بزرگ حفظ نماییم و تعهد می دهیم که کشور را از اینکه به میدان جنگ و تقسیم وچندتکه کردن کشور که طرح آن در کاخ سفید ترسیم شده است و امروز در شمال سوریه و شرق کشور به اجرا درمی‌آید مبدل گردد، حفظ نماییم.

وی همچنین در ادامه به نقش بزرگ مردم سوریه در پایان دادن به بحران این کشوراز طریق آشتی ملی و رها کردن دشمنی‌ها با وجود همه مشکلات اشاره کرد و تأکید نمود که خطرناک ترین چالشی که کشورش با آن مواجه است تروریسم، کشتار و تخریبی است که از تفکر تاریک اندیشه تندروانه نشأت پذیرفته است.

وی همچنین اعلام کرد که کشورش بر این بحران پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، بشار اسد ، نماز ، عید ، قربان ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار