رئیس هیئت منصفه و ارزشیابی جراحی کلیه در وزارت بهداشت:

هدف نهایی طرح تحول، داشتن جامعه پزشکی ابن سینایی است

دکتر ناصر سیم فروش، طرح تحول را انقلابی در عرصه پزشکی دانست و گفت: مهم‌ترین هدف جامعه پزشکی، رفع درد بیماران است و طرح تحول اولین و بزرگ‌ترین قدم در دسترسی به این هدف است.

دکتر ناصر سیم فروش، رئیس هیئت منصفه و ارزشیابی حراجی کلیه در وزارت بهداشت و رئیس بخش کلیه بیمارستان لبافی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: سالیان زیادی هرج و مرج در مورد ارتباط و حقوق بین پزشک و بیمار در کشور وجود داشت و وزارت بهداشت برای برداشتن قدم بزرگ، طرح تحول سلامت، تلاش‌های زیادی کرده است. 
 
دکتر سیم فروش در خصوص میزان موفقیت این طرح گفت: آغاز هر طرحی با مشکلات همراه است ولی مهم، شروع کردن و گام برداشتن در این راه است که خوشبختانه این کار انجام شده است. ضمن اینکه نقاط ضعف و ایرادهای طرح، حین انجام کار، مشخص می‌گردد. این طرح هم نمی‌تواند ایده‌آل کامل باشد ولی طبق تصویب وزارت بهداشت، پس از چند ماه از شروع طرح، طی ارتباط با انجمن‌های تخصصی و پزشکان، مسائل و مشکلات اجرایی طرح در استان‌ها و شهرستان‌ها بررسی می‌شود و این جلسات کمک زیادی در پیشبرد بهتر طرح و اجرایی شدن تمام اهداف آن خواهد داشت. 
 
دکتر سیم فروش در پایان گفت: وظیفه پزشکان و انجمن‌های تخصصی در این طرح، بسیار سنگین است و این حرکت مثبت وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به همراه سازمان‌های بیمه‌گر کمک می‌کند جامعه پزشکی با اخلاق و ابن‌سینایی داشته باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.