ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

مهار رژیم صهیونیستی دستاورد اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی است/ مدیریت جهادی نبود، امروز ایران به نماد امنیت منطقه تبدیل نمی‌شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت موشکی، مهار شدن رژیم صهیونیستی به دست توانایی بازوی مقتدر انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی و حزب ‌الله لبنان دستاورد اقتدار دفاعی ماست.

اگر مدیریت جهادی نبود، امروز ایران به نماد امنیت منطقه تبدیل نمی‌شد/ مهار رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان دستاورد اقتدار دفاعی  انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز سه شنبه 14 بهمن را برعهده داشت ضمن تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: در دوران عمر مبارک انقلاب اسلامی ایران شاهد گام‌های بلند مبتنی بر مدیریت جهادی برآمده از ایمان و دانش و متکی بر عزم و اراده استوار مدیران هوشمند، دانشمندان، متخصصان و دل‌باختگان به اسلام و انقلاب اسلامی بوده‌ایم.  
 
وی افزود: نخستین گام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام‌سازی و تصویب قانون اساسی شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران برداشته شد که یک نماد فاخر از عزم و اراده مبتنی بر ایمان و مدیریت جهادی بود.  
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جلوه دیگر از اراده و عزم ملی و مدیریت جهادی مبتنی بر دانش در دوران پرشکوه مقاومت ملت ایران در رویارویی با اردوگاه کفر و دفاع مقدس تجلی یافت، پیروزی ملت بزرگ ایران در این جنگ نابرابر، مرهون مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان و دانش و ایثار بود.  
 
ابوترابی‌فرد افزود: تبدیل جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای که به دست آمریکا و مزدورانش، بالاترین سطح ناامنی را تجربه می‌کند به نماد امنیت، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مدافع انقلاب اسلامی است.  
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر مدیریت جهادی نبود، امروز ایران به نماد امنیت منطقه تبدیل نمی‌شد.
 
وی با بیان اینکه حوزه دیگر از مدیریت جهادی را در عرصه‌های دفاعی تجربه می‌کنیم، اضافه کرد: ملت بزرگ ایران تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ دفاعی که به تعبیر مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا قدرت دفاعی ایران امروز قدرت نظامی آمریکا را در منطقه مهار کرده است، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان و معرفت است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت موشکی، مهار شدن رژیم صهیونیستی به دست توانایی بازوی مقتدر انقلاب اسلامی، مقاومت اسلامی و حزب ‌الله لبنان دستاورد اقتدار دفاعی ماست و در این راستا تبدیل شدن جمهوری اسلامی به یک قدرت فضایی در منطقه؛ جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که نخستین سازمان پرتاب‌کننده ماهواره در جهان اسلام و نیز اولین کشوری است که توانسته است در منطقه قدرت پرتاب ماهواره به فضا را به منطقه داشته باشد.  
 
وی گفت: دیروز در عملیات پرتاب ماهواره‌بر سفیر فجر و قرارگرفتن چهارمین ماهواره ملی فجر در مدار زمین توسط متخصصین افتخار آفرین وزارت دفاع و نیروهای انقلابی مدافع از حریم کشور، شاهد تبیین شعار "الله اکبر" و رمز مبارک یا محمد رسول‌الله(ص) در جشن‌هایی 36 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.
 
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی مرهون فرماندهی مبتنی بر دانش و ایمان و عزم و اراده فرمانده معظم کل قوا رهبری عالی‌قدر انقلاب اسلامی است.
 
ابوترابی‌فرد خاطر نشان کرد: امیدوارم با الهام از مدیریت جهادی، دانش و معرفت در مسیر خلق اقتصاد مقاومتی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت اقتصادی بزرگ از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم، امید است با هماهنگی کامل دولت، مجلس، همکاران در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1394 راه را برای مدیریت جهادی مبتنی بر دانش و علم برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و قطع رابطه نفت با هزینه‌های اداره کشور و استفاده از این سرمایه و دیگر سرمایه‌های ملی برای بزرگ شدن اقتصاد ایران قدم برداریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار