از خرید و فروش کلیه در یکی از بیمارستانهای دولتی تا دلالان دارویی که نیم ساعته آزاد می‌شوند + فیلم

حاشیه‌های پزشکی این هفته به اتلاف وقت بیماران در برخی از درمانگاهای دولتی و دلالی کلیه و دارو پرداخته است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ اولین آیتم حاشیه‌های پزشکی این هفته مربوط به اتلاف وقت بیماران در برخی از درمانگاهای دولتی است بیماری که شیوع کمی ندارد در واقع ماجرا اینجاست که برخی از بیماران برای گرفتن نوبت باید از 6 صبح به درمانگاها مراجعه کنند.

مشکل بعدی در این درمانگاهها این بود که برخی پزشکان ساعت8 سرکار حضور داشتند و برخی دیگر از پزشکان هم معلوم نیست که چه ساعتی برای ویزیت بیماران حضور پیدا می کنند و همین امر باعث نارضایتی و شکایت خیلی از بیماران بود. البته این تاخیر و عدم نبود باعث شده بود که در برخی از درمانگاهها رزیدنت‌ها بدون حضور استاد به ویزیت بیماران بپردازند در صورتی که این امر تخلف است.

آسانسوری اختصاصی برای رئیس بیمارستان

آیتم دوم حاشیه‌ها مربوط به آسانسور یکی از بیمارستانها می‌شود که از طبقه همکف مستقیما به طبقه پنجم می‌رود و در حین پایین آمدن در تک تک طبقات می‌ایستد و مسافران را پیاده می‌کند انگار گویی دفتر آقای رئیس بیمارستان در طبقه پنجم قرار دارد که آسانسور بدون توقف یک ضرب به طبقه پنجم می‌رود.

دلالان دارو همچنان جولان میدهند

برای چندمین بار دوربین  20:30 به حاشیه داروخانه بیماران خاص رفت که شاهد دلالی همچنان دلالان دارو بود. یکی از دلالان عنوان می‌کرد که که ما فقط دارو می‌خریم و تاکنون 12 دارو از این در منزل دارم.

مسئول یکی از این داروخانه بیماران خاص در این باره گفت: این افراد یک تیم سازمان یافته هستند که حدود 7 تا 8 نفر هستند تا به حال چندین بار نیروی انتظامی انها را دستگیر کرده اما بعد از یک ساعت دستگیری دوباره جلوی داروخانه ها دیده می‌شوند.

آیتم آخر حاشیه‌های پزشکی به سراغ دلالان کلیه رفته که در داخل خود بیمارستانهای دولتی به خرید و فرش کلیه می‌پردازند تصاویر ارسالی در خصوص یکی از بیماستانها نشان می‌دهد که شماره دلالان خرید و فروش کلیه بر در و دیوار بیمارستان نوشته شده است. واقعا رئیس بیمارستان شماره این دلالان را ندیده است.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار