انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پالایشگاه‌های کشور باید به صورت واقعی استاندارسازی شوند

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس گفت: هم‌اکنون اکثر پالایشگاه‌های کشور از استاندارد لازم برخوردار نیستند؛ باید بهینه‌سازی کامل در این واحدها صورت گیرد تا زمینه برای کاهش آلاینده‌ها‌ در کشور فراهم شود.

محمدسعید انصاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: فاز 12 پارس جنوبی یکی از کلیدی‌ترین پروژه‌های اجرایی در کشور است که با توانمندی داخلی به ثمر نشست.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: طرح توسعه فاز ١٢ میدان گازی پارس جنوبی از نظر حجم عملیات و میزان سرمایه‌گذاری، عظیم‌ترین طرح تاریخ صنعت نفت ایران و یکی از بزرگترین طرح‌های تولید گاز جهان در سال‌های اخیر است که با بهره برداری از آن کمبود گاز در کشور برطرف خواهد شد.

انصاری در خصوص استاندارسازی پالایشگاه اظهار داشت: هم‌اکنون اکثر پالایشگاه‌های کشور از استاندارد لازم برخوردار نیستند؛ باید بهینه‌سازی کامل در این واحدها صورت گیرد تا زمینه برای کاهش آلاینده‌ در کشور فراهم شود.

وی یادآور شد: استانداردسازی واقعی در پالایشگاه‌ها صورت نگرفته و باید در این راستا سرمایه‌گذاری شود.

انصاری خاطرنشان کرد: برای تحقق استانداردسازی واقعی، بایستی از تکنولوژی روز استفاده شود، در غیر این صورت در آینده با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: هم‌اکنون تنها پالایشگاه "امام خمینی" شازند از استاندارد واقعی برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار