51 کشته و زخمی در حملات خمپاره‌ای به استان انبار عراق

یک منبع امنیتی در استان انبار عراق اعلام کرد در حملات خمپاره‌ای و یک حمله هوایی علیه مواضع داعش در این استان، بالغ بر 15 نفر کشته و 36 نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، یک منبع امنیتی در استان انبار عراق که خواست نامش فاش نشود، گفت: یک فروند بالگرد نظامی موضع داعش را در روستایی نزدیک شهر صقلاویه در شمال فلوجه، حدود 50 کیلومتری غرب بغداد، هدف قرار داد که این حمله به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن 12 نفر دیگر منجر شد.

این منبع خاطر نشان کرد همچنین حملات خمپاره ای تروریست‌های داعش به شهر عامریه فلوجه، حدود 40 کیلومتری غرب بغداد، به کشته شدن سه مامور پلیس و یک غیر نظامی و زخمی شدن 12 نفر منجر شد.

وی افزود حمله خمپاره ای  عناصر داعش به اردوگاه نظامی المزرعه، در شرق فلوجه، به کشته شدن چهار نظامی و زخمی شدن پنج نفر دیگر منجر شد.

این منبع گفت علاوه بر این، در یک حمله خمپاره ای دیگر، چند منطقه در فلوجه هدف قرار گرفت که به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن هفت نفر دیگر منجر شد.

گروه داعش بخش های زیادی از استان انبار، بزرگترین استان عراق، را تصرف و تلاش کرد به سوی بغداد پیشروی کند اما چند ضد حمله نیروهای امنیتی و شبه نظامیان شیعه آنها را عقب راند.

اوضاع امنیتی در عراق از ژوئن سال گذشته، زمانی که درگیری هایی مرگبار بین نیروهای امنیتی عراق و  گروه تروریستی داعش آغاز شد، به شدت رو به وخامت نهاده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار