بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی عکسی جالب در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون تصویری مبنی بر کار خوب خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

این بازیگر زن با انتشار این عکس از تلاش خود برای کمک به سگ مادری که با وجود تصادف با موتور بچه های خود را به دنیا آورده بود و انتقال این سگ و فرزندانش به پناهگاه وفا خبر داد.

حمایت از حیوانات به سبک بازیگر معروف + عکس


ایزدیار در رابطه با این تصویر نوشت:

اين سگ بيچاره رو تو شهرك سينمايى پيدا كرديم ، وقتى كه باردار بود با موتور تصادف كرده بود و با پاى شكسته فارغ شد و از بچه هاش نگهدارى ميكرد امروز اين خانم مظلوم و مهربان با دو تا توله ى بامزه ش رو به پناهگاه وفا تحويل دادم تا درمان و نگهدارى بشن .. اميدوارم روزى برسه كه همه ى ما زندگى كردن در آرامش كنار حيوانات رو ياد بگيريم ، اگر حمايت نميكنيم حداقل بهشون آزار نرسونيم اولين قدم هم رانندگى كردن با احتياطه .. پ ن ١ : عزيزان دل من ، لطفا مسائل رو با هم قاطى نكنيد حمايت از حيوانات به هيچ عنوان به معناى كمك نكردن به انسانها نيست.

پ ن ٢ : من همينم كه ميبينيد نه دوست دارم كه خودم رو سانسور كنم و نه بلدم ، از بچگى عاشق محيط زيست و حيوانات بودم و ذره اى قصد خودنمايى ندارم و قرار نيست تو اين صفحه بين من و شما دروغ و تظاهر باشه پس ازتون خواهش ميكنم توهين نكنيد.

پ ن ٣ : منظور از حيوانات فقط سگ نيست تو اين صفحه پستهايى از حيوانات ديگه هم هست ، لطفاً پستهاى قبلتر رو هم ببينيد ،اما همه ميدونيم كه در ايران بيشترين آزار به سگها و گربه ها ميرسه. پ ن ٤ : در آخر اينكه دوستتون دارم زياد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار