هرتزوگ: مخالفت با توافق هسته‌ای ایران، اسرائیل را منفورتر می‌کند

رئیس حزب مخالف اتحاد صهیونیست تاکید کرد "نتانیاهو" باید به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران پایان دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص؛ "اسحاق هرتزوگ،" رئیس حزب مخالف اتحاد صهیونیست، از "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواست تا اختلافات خود را با "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، درباره توافق هسته‌ای ایران پایان دهد. وی اذعان کرد این اختلافات تنها دشمنان اسرائیل را قدرتمند می‌کند.

"هرتزوگ" در پی سخنان "اوباما" در صفحه تویتر خود با انتشار بیانیه‌ای نوشت: "نتانیاهو" نباید رو به روی "اوباما" قرار بگیرد. "اوباما" در اظهارات اخیر خود علاوه بر تکرار سخنان همیشگی‌اش درباره مخالفت رژیم صهیونیستی با توافق هسته‌ای ایران، به صراحت "نتانیاهو" را از منتقدان اصلی این توافق معرفی کرد.

"هرتزوگ" در این بیانیه آورده است: برخلاف "نتانیاهو" باید به کاخ سفید برود و همه موضوعات بد را درباره توافق هسته‌ای به "اوباما" بگوید و با وی درباره چگونگی ایجاد یک جبهه جهانی و منطقه‌ای علیه ایران مذاکره کند.

وی استدلال کرد: رویارویی علنی "نتانیاهو" و "اوباما" لبخند را به لبان دشمنان اسرائیل و کسانی که از ما متنفرند و کسانی که از دیدن رویارویی ما با کل جهان لذت می‌برند، به ارمغان می‌آورد. هر کشوری در دنیا که به طور علنی درباره توافق هسته‌ای اظهارنظر کرد - به جز اسرائیل- از این توافق حمایت کرده است.

اظهارات اوباما پاسخی به نتانیاهو بود که روز سه شنبه از یهودیان آمریکا خواست با توافق هسته ای مخالفت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار