مجلس نمایندگان آمریکا تدابیر سه گانه درباره بررسی برجام را تصویب کرد

تدابیر سه گانه درباره بررسی توافق هسته ای با ایران در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی واشنگتن اگزمینر در گزارشی درباره رای گیری امشب در مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا درباره به پیش بردن تدابیر سه گانه درخصوص بحث توافقنامه هسته ای ایران رای گیری کرد که شامل ممانعت از اقدام «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، برای برداشتن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران می شود.
 
اعضای مجلس نمایندگان قانونی را تصویب کردند که اجازه می دهد بحث و رای گیری درباره سه طرح مربوط به بررسی توافقنامه هسته ای ایران در این مجلس انجام شود. این روند در روز جمعه خاتمه خواهد یافت.
 
تک تک جمهوری خواهان از این قانون حمایت کردند هر چند که بسیاری از محافظه کاران آمریکایی روز گذشته درباره چگونگی متوقف کردن دولت اوباما از اجرای توافقنامه هسته ای ، اختلاف نظرداشتند.  
 
«مایک کلی» نماینده جمهوری خواه ایالت پنسیلوانیا در این خصوص، ادعا کرد:  این توافقنامه، امنیت و ایمنی و ثبات آمریکا و کل دنیا را به مخاطره می اندازد.
«پت سشنز» نماینده جمهوری خواه ایالت تگزاس و رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان گفت: این توافقنامه راهی برای حل کردن تهدید فزاینده ایران نیست.
«جان بینر» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، اعلام کرد که همه گزینه ها از جمله شکایت از اوباما، روی میز است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار