انجمن پدافند غیر عامل موفق به کسب گرید a شد

انجمن علمی پدافند غیر عامل ایران از طریق کانال تلگرامی خود، خبر از کسب گرید A از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرانجمن علمی پدافند غیرعامل کشور، دکتر مهدی بیطرفان از دریافت گرید A توسط انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به چهار شعبه راه اندازی شده در استان ها و راه اندازی شعب در استان های دیگر در آینده نزدیک، این انجمن می تواند به مرجعیت و مدیریت علمی این حوزه در سطح کشور دست یابد.



انجمن پدافند غیر عامل ایران: ما تبدیل به مرجع دانش شدیم!

وی ادامه داد: "انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران" به منظور نیل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه همه جانبه کشور در جهت گسترش ، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیرعامل و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در کلیه زمینه¬های مرتبط با پدافند غیرعامل کشور تشکیل شده است.

این مرکز علمی از کلیه فعالیت های علمی پژوهشی در زمینه دفاع غیر عامل سایبری، سیاسی، زیستی، مدیریت بحران و غیره پشتیبانی می کند.

انجمن پدافند غیر عامل ایران: ما تبدیل به مرجع دانش شدیم!

دبیر انجمن پدافند غیرعامل ایران افزود: وظایف و موضوع فعالیت و برنامه ها عبارتند از:

1. انجام و همکاری تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین¬المللی با محققان و متخصصانی که به گونه-ای با علم، ‌فن و هنر پدافند غیرعامل سر و کار دارند. 

2. همکاری با نهاد¬های اجرایی، ‌علمی و پژوهشی در زمینه ارزیابی، بازنگری و اجرای طرح¬ها و برنامه¬های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی موضوع فعالیت انجمن.

3. ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز در حوزه پدافند غیر عامل.

4. ارائه خدمات آموزشی ، پژوهشی ، فنی و مشاوره¬ای در حوزه پدافند غیر عامل.

5. برگزاری گرد همایی¬های علمی در سطح ملی،‌ منطقه¬ای و بین المللی در حوزه پدافند غیر عامل.

6. انتشار کتاب و نشریات علمی بعد از اخذ مجوز¬های لازم و... در حوزه پدافند غیر عامل.

بیطرفان خاطر نشان کرد: انجمن در سال 1392 موفق به کسب رتبه B از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید. در سال 1393 با توجه به گسترش فعالیت های انجمن نسبت به سال قبل،طبق گزارش عملکردی که  تا پایان سال 1393 تهیه گردیده، انجمن توانست رتبه A انجمن های علمی را از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری کسب نماید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.