اعطای اعتبار نامه اعضای شورای عالی نظام پرستاری

طی مراسمی اعتبار نامه اعضای شورای عالی نظام پرستاری به اعضا اعطا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ دکتر محمد میرزابیگی در اولین جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری که صبح امروز در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد؛ گفت: نگاه ما در یک جامعه پرستاری و سازمان این جامعه نباید نگاهی رقابتی باشد، چرا که ما در سازمانی کار می کنیم که خودمان باعث تشکیل سازمان نظام پرستاری شده ایم

معاون پرستاری و رییس سازمان نظام پرستاری بر ضرورت ارتقاء توانمندی های اعضای سازمان نظام پرستاری در جهت انجام امور و رفع مشکلات جامعه پرستاری تاکید کرد و گفت: لازم است وقتی گروهی گرد هم می آیند نقد منصافه داشته باشند و با شفافیت و بدون موضع گیری برخورد کنند.

وی با اشاره به این که سازمانی که در آن خدمت می کنیم برگرفته از دستاوردهای خود اعضا می باشد، گفت: نباید فکر کرد این سازمان یک بخش حاکمیتی جداگانه است، چرا که این سازمان ماحصل خود پرستاران هستند.

دکتر میرزابیگی همچنین، افزود: رفتار و بیانات اعضای شورای عالی نظام پرستاری بسیار مهم است، چراکه رفتار ما تعیین کننده امورات سازمانی خواهد بود.

بنابر این گزارش در ادامه جلسه ؛ دکتر مسعود فلاحی عضو و رییس هیات مرکز نظارت بر انتخابات نظام پرستاری تعداد هیات های نظارت بر انتخابات استانی و منطقه ای را 127 هیات 635 نفره بیان کرد و گفت: تعداد شهرستان های به حدنصاب رسیده جهت انتخابات هیات مدیره 118 شهرستان بوده است.

عضو و رییس هیات مرکز نظارت بر انتخابات نظام پرستاری با اشاره به برگزاری 604 جلسه در روند چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری، افزود: تعداد جلسات هیات های نظارت کشور 590 جلسه و تعداد جلسات هیات مرکزی نظارت 14 جلسه بوده است.

وی با اشاره به این که تعداد کاندیداهای هیات مدیره سه هزار و 141 نفر بوده است، گفت: 42 نفر رد صلاحیت اولیه هیات مدیره شدند و 20 نفر پس از بررسی هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت شدند.

دکتر فلاحی همچنین، با بیان این که 165 نفر کاندیدا انتخابات شورای عالی نظام پرستاری بودند، افزود: شش نفر رد صلاحیت شورایعالی شدند و 5 نفر هم پس از بررسی هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت شدند.

همچنین در ادامه این جلسه، دکتر سید حسن امامی رضوی مشارکت همه جامعه پرستاری در برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز با اعطای اعتبار نامه های اعضای شورای عالی نظام پرستاری، فعالیت ستاد اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات در این دوره به پایان می رسد.

رییس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری ابراز امیدواری کرد جامعه پرستاری با یکدیگر و ستاد وزارت بهداشت و دانشکده های پرستاری کشور تعاملی خوب و گسترده داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار