تلگراف: استقرار تانک‌های فوق پیشرفته روسیه در سوریه برای محو داعشی‌ها + تصاویر

تلگراف از استقرار جدیدترین تانکهای روسیه در مناطق مختلف سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، روسیه برای مقابله با عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه، تانک های فوق پیشرفته "تی 90" خود را در این کشور مستقر کرده است. پس از دو ماه از آغاز حملات هوایی مسکو در سوریه، تانک های تی 90 روسیه برای مقابله با موشک های ضد تانک عناصر گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور مستقر شدند.

تانک تی 90، جدیدترین تانک ارتش روسیه است. اگرچه تانکهای تی 90 در درگیری های چچن و اوکراین استفاده شد، نخستین بار است که این تانکها به مناطق جنگی اعزام می شود.

برخی کارشناسان مدعی شده اند حملات روسیه در سوریه موجب تشدید درگیری های داخلی در این کشور می شود. این درحالیست که از آغاز حملات هوایی روسیه در سوریه، بسیاری از عناصر گروه تروریستی داعش نابود شده اند یا از اردوگاه های خود گریخته اند.

تلگراف همچنین مدعی شد استقرار تانک های تی 90 روسیه در سوریه بازتاب سرخوردگی مسکو در مقابله با عناصر گروه تروریستی داعش است. بنا بر اعلام دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس، روسیه همچنین در حال گسترش پایگاه هوایی خود در استان حمص در غرب سوریه است.

تلگراف: استقرار تانک های فوق پیشرفته روسیه در سوریه برای محو داعشی ها + تصاویرتلگراف: استقرار تانک های فوق پیشرفته روسیه در سوریه برای محو داعشی ها + تصاویر

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
نصر من الله و فتح قریب.
آخرین اخبار