تجارت در هفته؛

حمایت بخش خصوصی از انحلال سازمان حمایت/همکاری های ایران و روسیه در حوزه اقتصادی

هزینه های سبد شب یلدا برای یک خانواده و حضور وزیر نفت در جمع فعالان اقتصادی از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان هزینه های سبد شب یلدا برای یک خانواده و حضور وزیر نفت در جمع فعالان اقتصادی از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی این امر در خصوص صنعت دریایی و دریانوردی به خوبی اجرا نشده است.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران : فضای کسب و کار باید به گونه‌ای رقابتی فراهم شود که کمترین شرایط فساد در اقتصاد شکل گیرد.


زنگنه با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی در کشور متلاشی شده است گفت: تا سال 92، پالایشگاه‌ها بیش از 10 هزار میلیارد تومان به دولت بدهکار هستند.


نائب رئیس اتاق ایران و روسیه گفت: برای صادرات به روسیه نیاز به بررسی استراتژیک بلند مدت داریم زیرا روس‌ها به دنبال شرکایی هستند که بتوانند با آنها قرار داد بلند مدت ببندند.

وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: روابط ایران و روسیه از جهت سیاسی و اقتصادی بسیار خوب است و ما امیدواریم در بخش‌های تجاری، صنعتی و اقتصادی این روابط را توسعه دهیم.

در طولانی‌ترین شب سال افرادی هستند که برای این شب میلیون‌ها تومان هزینه می‌کنند.

رئیس اتاق ایران گفت: با توجه به اینک برنمه های قبلی توسه کمتر از 30 درصد محقق شده دولت باید در تدوین برنامه ششم توسعه خوشبینی را کنار بگذارد و به واقعیت‌ها توجه کند.

اگر چه مسئولان دم از ثبات یا کاهش می‌زنند اما هنوز هزینه اقلام شب یلدا آنقدر بالا هست که در سبد خانوار قدرت نمایی می‌کند.


رییس انجمن ارگانیک ایران گفت:ما تا امروز امانتدار خوبی برای آیندگان نبودیم و باید همه در گسترش تولید محصولات ارگانیک قدم بردارند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار