یاسوج ؛

اتاق بازرگانی یاسوج سمینار آموزشی رایگان قانون مناقصات برگزار می کند

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این اتاق، آموزش فعالان بخش خصوصی است گفت: در همین راستا برای نخستین بار سمینار رایگان 'قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن' بر گزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛جبار کیانی  افزود: این سمینار با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این سمینار مباحثی از جمله ترتیب و اولویت قوانین و مقررات، وظایف کمیته فنی بازرگانی در مناقصات، فرآیند ارزیابی کیفی مناقصه گران، نحوه برگزاری مناقصه محدود، نحوه تایید و ارزیابی مالی مناقصه گران، بررسی قانون منع مداخله کارکنان دولت، تضمین در معاملات و بررسی گوهینامه صلاحیت پیمانکاری و ظرفیت پیمانکاران توسط آقای محسن رجایی ارائه خواهد شد.

به گفته وی این سمینار از ساعت 8:30 الی 14روز دوشنبه، 28 دی ماه 1394 در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و همه افراد می توانند به صورت رایگان در آن شرکت کنند.

کیانی بیان کرد: بسیاری از مشکلات فعلی بخش خصوصی و بویژه پیمانکاران و بخش دولتی به دلیل نداشتن آگاهی نسبت به قوانین است که با این سری دوره های آموزشی، تلاش می شود این کاستی برطرف شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.