اقامت کاملا رایگان در ارتفاع ۲۵۰۰ متری + تصاویر

مکانی در ارتفاع 2500 متری با منظره ای بسیار ناب و زیبا آماده پذیرایی از مهمانان است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درب این کلبه کوهستانی با منظره فوق العاده از کوه های آلپ ایتالیا به روی هر کسی باز است ولی برای رسیدن به این کلبه باید ۲۵۰۰ متر از کوه Foronon del Buinz را بالا بروید.

این کلبه توسط خانواده "لوکا وریچ” ساخته شده که در سال ۲۰۱۰ از دنیا رفتن. این کلبه در قله منطقه Ceria-Merlone قرار داده که از سال ۲۰۱۲ جانپناه راحت و دلنشینی برای کوهنوردان و اسکی بازان بوده است. شکل شیروانی این کلبه باعث می شود تا مسافران یا کوهنوردان در بارش های سنگین برف و طوفان های بزرگ در امان باشند و اینکه در آن به سمت جنوب ساخته شده است. این کار موجب می شود تا برای اینکه برف هایی که بعد از بارش مقابل درب ورودی را مسدود می کند زودتر آب بشوند.

مصالح لازم برای ساخت این کلبه توسط یک هلیکوپتر در ۱۸ سفر رفت و برگشت به این ارتفاع رسیده است. ۱۲ کوهنورد در ساختن این کلبه نقش داشته اند تا به بهترین و امن ترین شکل ممکن در یک روز ساخته بشود.

برای آنهایی که به شکل حرفه ای کوهنوردی نمی کنند هم کلبه هایی در این رشته کوه وجو دارد که می توانند از منظره های خیره کننده این منطقه استفاده کنند، البته هزینه آن را هم باید پرداخت کنند.

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید



منبع: Daily Maill

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.