گزارش وب‌سایت ویک:

جمهوری‌خواهان، نقشه‌پردازان فاجعه‌ای اقتصادی

به گزارش وب‌سایت ویک، برنامه‌های اقتصادی جمهوری‌خواهان فاجعه‌ای را برای آمریکا رقم خواهد زد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت ویک در گزارشی به بررسی نظرات اقتصادی جمهوری‌خواهان آمریکا و تأثیر آن بر اقتصاد این کشور پرداخت. در این گزارش آمده است: از زمان ریاست‌جمهوری «جرج دبلیو بوش» نظرات اقتصادی جمهوری‌خواهان به شدت محافظه کارانه شده‌اند. این حزب به جای کاهش قابل توجه مالیات‌ها برای ثروتمندان و آسودگی تقریبی دولت (یا دست‌کم برنامه‌های رفاهی جدید)، به کاهش مالیات‌ها در کنار فشار شدید بر دولت روی آورده است.

نامزدهای جمهوری‌خواه رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا پیشنهادهای تخفیف مالیاتی متعددی را مطرح کرده‌اند. البته بیشتر ثروتمندان شامل این تخفیف‌ها می‌شوند. دونالد ترامپ اعلام کرده است برای خانواده‌های بسیار ثروتمند سالانه 1.3 میلیون دلار تخفیف مالیاتی در نظر خواهد گرفت. این در حالیست که «تد کروز» این رقم را 2 میلیون دلار اعلام کرده است. 

دیگر اعضای این حزب از تخفیف مالیاتی در حوزه رفاهی حمایت می‌کنند. جدیدترین برنامه حزب جمهوری‌خواه از کاهش 5.3 میلیارد دلاری در یک دهه نشان دارد.

جمهوری‌خواهان تاکنون نتوانسته‌اند ایده‌های خود را در سطح فدرال اجرا کنند و به برخی ایالت‌ها محدود بوده‌اند. آمار و ارقام نشان می‌دهد شرایط این ایالت‌ها قابل قبول نیست و اگر جمهوری‌خواهان تصمیم به اجرای نظریات اقتصادی خود در سطح فدرال بگیرند، شرایط به شدت وخیم می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار