لذیذترین پیتزاهای جهان فقط در ایتالیا پخت نمی‌شود؛ بلکه شهری کوچک در کانادا نیز به جمع تولیدکنندگان حرفه‌ای این غذای محبوب پیوسته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی تی وی نیوز؛ ممکن با شنیدن نام ادمونتون، مرکز استان آلبرتا در کانادا، موضوعاتی مانند سردی آب و هوا، نزدیکی به خرس‌های آلاسکا و ... به ذهن شما خطور کند؛ اما بعید است این شهر را به دلیل پخت پیتزاهای خوشمزه‌اش بشناسید.

تهیه و طبخ پیتزا در شهر ادمونتون به اندازه‌ای باکیفیت و مطابق با معیارهای جهانی است که نام این شهر در فهرست 10 تایی برترین طبخ‌کنندگان پیتزا در رده هشتم قرار دارد. در این فهرست نام شهرهای غیرایتالیایی دیگری مانند نیویورک، شیکاگو، اورلاندو، لاس وگاس و... نیز به چشم می‌خورد. 

رقابت کانادا با ایتالیا در تولید بهترین پیتزای جهان

"تونی ماتزوتا،" پیتزاپز حرفه‌ای شهر ادمونتون که همراه با خانواده‌اش از دهه 70 میلادی مشغول پخت پیتزا بودند، از قرار گرفتن نام شهرش در فهرست برترین طبخ‌کنندگان پیتزا در جهان ابراز شگفتی کرد و گفت: زمانیکه به پیتزا فکر می‌کنیم نام شهرهای بزرگی مانند ناپل، میلان، نیویورک و رم به ذهنتان خطور می‌کند؛ ناگهان نام شهر کوچک ادمونتون هم در فهرست بزرگان دیده می‌شود.

سرآشپزان ادمونتون تلاش می‌کنند در رده‌بندی‌ سال‌های آینده جایگاه بهتری در مقایسه با رده هشتم کسب کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار