تبریک ولیعهد عربستان به محمد بن سلمان برای طرح «عربستان 2030»

رای الیوم نوشت در واکنش به انتشار گزارش‌هایی مبنی بر بروز اختلافات در عربستان سعودی، ولیعهد این کشور به جانشینش برای طرح موسوم به «عربستان 2030» تبریک گفت.

تبریک ولیعهد عربستان به محمد بن سلمان برای طرح «عربستان 2030»
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه رای الیوم چاپ لندن در شماره امروز خود نوشت: درپی انتشار گزارش هایی مبنی بر انزوای "محمد بن نایف،" ولیعهد عربستان سعودی و بروز اختلافات غیر علنی، "محمد بن نایف" برای جلب توجه و به نمایش گذاشتن تصویری معتدل از خود، در مطلبی سیاسی وحساب شده در توییتر به محمد بن سلمان جانشین خود برای ارائه طرح موسوم به « عربستان 2030» تبریک گفت.

بن نایف بر حمایت محمد بن سلمان تاکید و تصریح کرد:« به هموطنان خود برای ارائه طرح عربستان  2030 تبریک می گویم و از پشتیبان، برادر و دست راستم محمد بن سلمان که این طرح بلند نظرانه را ارائه کرده است، حمایت می کنم. خداوند پادشاه و میهن مان را حفظ کند.»  

به نظر می رسد، در واکنش به انتشار گزارش های دیپلماتیک متعددی که به صورت تلویحی از بروز اختلافات به سبب حضور شاهزاده محمد بن سلمان در راس تحولات اقتصادی حکایت می کند به ویژه این که بن نایف هیچ گونه موضع گیری را اتخاذ نکرده است، رسانه های عربستانی، عمداً این تبریک را بازتاب داده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار