گفت‌وگویی با مجری جوان برنامه «سمت خدا»؛

تاثیراتی که اجرای برنامه مذهبی بر مجری دارد

مجری برنامه "سمت خدا" از آرامشش در زمان اجرای برنامه، تاثیراتی که برنامه بر وی داشته، مخاطبان برنامه و... در سخن گفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  نجم‌الدین شریعتی که از سال 79 فعالیت تلویزیونی‌اش را از برنامه "نیم‌رخ" آغاز کرد، با برنامه‌های معرفتی از جمله "سمت خدا"، بخشی از توفیقاتش را در قاب تلویزیون به عرصه نمایش گذاشت.

او درباره اجرای برنامه‌های مذهبی گفت: خیلی خوشحالم که وقتی یک برنامه دینی مورد نظرسنجی قرار می‌گیرد، مخاطبان از آن استقبال می‌کنند. این لطف و نظر مردم است که برنامه ما را انتخاب کردند و خوشحالم که به این برنامه‌ها توجه‌ نشان می‌دهند و از مسؤولانی که ما را حمایت می‌کنند تا رسانه بتواند از سرچشمه ناب معارف بهره ببرد بسیار سپاسگزارم.

او درباره پخش برنامه مذهبی سمت خدا از شبکه سه، گفت: اتفاق خیلی خوبی است؛ چون شبکه سه شبکه‌ای پرمخاطب و جوان است و این یکی از امتیازهای برنامه است که از شبکه سه پخش می‌شود.

شریعتی سپس به این پرسش که آیا در فضاهای مجازی هم فعال است، پاسخ مثبت داد و تاکید کرد که سایت برنامه سمت خدا بسیار فعال است.

این مجری جوان ساختار برنامه‌های تلویزیونی را به‌گونه‌ای دانست که نمی‌توان نقش مجری را در آنها انکار کرد.

او سپس در پاسخ به اینکه در اجرا به خودتان چه نمره‌ای می‌دهید؟ گفت: دوست دارم مردم در این‌باره نظر بدهند، اما همیشه مراقب هستم که مردم و مخاطبان را در نظر داشته باشم و خیلی تلاش می‌کنم که زبان مناسبی را انتخاب کنم، زیرا مخاطبان ما از همه قشرها و رده‌های سنی مختلفی هستند.

شریعتی یکی از توفیقاتش در زندگی را حضور در برنامه "سمت خدا" دانست و اظهار کرد: واقعاً احساس می‌کنم که این لطف خداوند است که من اولین مخاطب این برنامه باشم و چهره به چهره و نفس به نفس در مقابل کارشناسان خوبمان بنشینم و یاد بگیرم و همیشه از خداوند می‌خواهم که به من توفیق عمل به این دانسته‌ها را بدهد.

او درباره تکیه کلام خاصش در حین اجرا گفت: خیلی‌ها می‌گویند که تکیه کلامم "عجب" است. گاهی در صفحه اینستاگرام بنده، بعضی‌ها همین یک کلمه را به‌عنوان کامنت می‌گذارند و فقط می‌نویسند "عجب" و لبخندی هم در کنار آن قرار می‌دهند.

مجری سمت خدا درباره وظیفه یک جوان در جامعه امروزه اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، جوان باید بصیرت داشته باشد. شیاطین و دشمنان ما به‌شدت در تلاش هستند که جوانان ما را از دین دور کنند و می‌خواهند نوع نگاه ما را به دین عوض کنند. امیرالمومنین علی(ع) در جمله زیبایی فرموده‌اند: "اعینونی بورع و اجتهاد و عفه و سداد" یعنی مرا یاری کنید با تقوا و تلاش و با محکم بودن و پاکدامنی. پس یک جوان با این معیارها می‌تواند امیرالمومنین(ع) را یاری کند.

منبع:  ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.