لرستان؛

تحریم ها جز با صدور بخشنامه وزیر خرانه داری آمریکا رفع نمی شوند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم های بانک بدون بخشنامه وزیر خرانه داری آمریکا رفع نمی شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان ، سرلشگر محسن رضایی در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در پادگان امام حسین (ع) خرم آباد گفت:آمریکایی ها بر روی کاغذ تحریم ها را برداشته اند اما عملا زیر آبی می روند و شاهدیم که نحریم ها همچنان پابرجاست.

وی افزود: آمریکایی ها اخیرا طی اطلاعیه ای از بانک های آمریکایی و اروپایی خواسته اند تا با بانک های ایران رابطه داشنه باشند اما این تنها یک اطلاعیه است و تا زمانی که وزیر خزانه داری آمریکا طی بخشنامه ای خواستار رابطه بانک ها با ایران نشود این اتفاق نمی افتد.

محسن رضایی افزود: بانک های اروپایی و آمریکایی از برقراری روابط بانکی با ایران از ترس جریمه ممناعت می کنند .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب (مد ظله)باید برای دفع شر یک دستمان به موشک و یک دستمان به مذاکره باشد گفت: ما از عملیات بیت المقدس و رزمندگان لرستان در ارتفاعات 1925 فهمیدیم که باید در برابر دشمن همواره یک دستمان به موشک باشد.

رضایی به سه برجام موجود در کشور شامل برجام شورای امنیت ملی ، برجام مجلس و برجام رهبر معظم انقلاب (مد ظله) اشاره کرد و اظهار داشت: برجام مجلس و شورای امنیت ملی هر دو دارای نقاط ضعف و اشکالاتی هستند اما برجام رهبر که مشروط پذیرفته شده است بدون نقص است.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.