ساخت بزرگترین مزرعه عمودی جهان در نیوجرسی+ تصاویر

آمریکا قرار است بزرگترین مزرعه عمودی جهان را در نیوجرسی احداث کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، آمریکا هر ساله دست کم 1.5 میلیون هکتار از زمین های کشاورزی خود را به دلیل شهرسازی از دست می دهد. برای مقابله با این مسئله، مرکز مطالعاتی "ایرو فارمز" در نیوجرسی آمریکا تعدادی مزرعه عمودی ساخته و قرار است نهمین مرکز خود را در شهر "نیوآرک" در نیوجرسی – که یک ساعت با منهتن فاصله دارد – احداث کند. 

این مزرعه عمودی با 70 هزار فوت مربع زمین6503.213)متر مربع) نهمین مزرعه بزرگ جهان محسوب می شود. این زمین هرساله ظرفیت برداشت 2 میلیون پوند غذا را خواهد داشت و در مقایسه با بخشهای پرورش مواد غذایی 95 درصد آب کمتری مصرف می کند. در این مزرعه بیش از 250 نوع سبزی با استفاده از لامپ های ال ای دی پرورش داده می شود. در این نوع مزارع نیازی به نور خورشید یا خاک نیست.

مرکز مطالعاتی "ایرو فارمز" از سال 2004 تاکنون با استفاده از روش "ایروپونیک" به مبارزه با بحران جهانی غذا پرداخته است. ایروپونیک روشی است که در آن ریشه های گیاه در یک محفظه تاریک بوسیله محلولی غذایی تغذیه می شوند. 

ایروفارمز در وبسایت خود نوشت: استفاده از این فناوری باعث تسریع چرخه برداشت، قابل پیش بینی بودن نتایج، ایمنی مواد غذایی و کاهش اثرات زیست محیطی می شود.

به نوشته وبسایت "اربنیست،" این مزرعه می تواند میلیونها پوند مواد گیاهی مغذی تولید کند و محصولات تولید شده آن از محصولات یک مزرعه در فضای باز باهمین مساحت 75 درصد بیشتر است. در مزرعه های عمودی حتی مصرف آب و انتشار گازهای کربن دی اکسید به طور چشمگیری کاهش می یابد.

ساخت بزرگترین مزرعه عمودی جهان در نیویورک+ تصاویرساخت بزرگترین مزرعه عمودی جهان در نیویورک+ تصاویر
ساخت بزرگترین مزرعه عمودی جهان در نیویورک+ تصاویرساخت بزرگترین مزرعه عمودی جهان در نیویورک+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار